Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Świdnica: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przygotowania i transportu posiłków do szpitali SPZOZ w Świdnicy wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeń oraz przejęciem zatrudnionych pracowników - ZNAK - EA-41-2007
Numer ogłoszenia: 198272 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8517400, fax 074 8517437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przygotowania i transportu posiłków do szpitali SPZOZ w Świdnicy wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeń oraz przejęciem zatrudnionych pracowników - ZNAK - EA-41-2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przygotowania i transportu posiłków do szpitali SPZOZ w Świdnicy wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeń oraz przejęciem zatrudnionych pracowników. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: zadanie Nr 1 - dotyczy kuchni Szpitala w Świdnicy przy ul. Westerplatte 24 zadanie Nr 2 - dotyczy kuchni Szpitala w Żarowie przy ul. Wojska Polskiego 7
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt. 7.a. specyfikacji: - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.1 określone w pkt.7.a.2, 7.a.4, 7.a.6, 7.a.7, 7.a.8.7.a.9 - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.2 określone w pkt 7.a.10 oraz oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.3 określone w pkt 7.a.11 oraz oświadczenie Wykonawcy wg. Załącznika nr 1 do specyfikacji - w zakresie warunku wskazanego w pkt. 5.4 określone w pkt 7.a.5
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. referencje (minimum 1) potwierdzające, że Wykonawca świadczył usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia w lecznictwie zamkniętym - szpitalach 11. kopia polisy ubezpieczeniowej O.C. w zakresie świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem w wysokości: w wysokości 400 000 PLN dla zadania Nr 1 w wysokości 100 000 PLN dla zadania Nr 2 12. potwierdzenie dokonania oględzin pomieszczeń kuchni wydane przez Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki dfzierżawy pomieszczeń i urządzeń - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO LUB POBRAĆ ZE STRONY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚWIDNICY UL. LEŚNA 27-29, 58-100 ŚWIDNICA BUDYNEK DYREKCJI - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - DOTYCZY KUCHNI SZPITALA W ŚWIDNICY PRZY UL. WESTERPLATTE 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe przygotowanie posiłków w kuchni szpitalnej dla poszczególnych oddziałów szpitali w Świdnicy wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeń wraz z przejęciem 10 pracowników kuchni na zasadzie art.23` KP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki dzierżawy pomieszczeń i urządzeń - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - DOTYCZY KUCHNI SZPITALA W ŻAROWIE PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe przygotowanie posiłków w kuchni szpitalnej dla potrzeb oddziału wraz z dzierżawą pomieszczeń i urządzeń wraz z przejęciem 1 pracownika kuchni na zasadzie art.23` KP..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki dzierżawy pomieszczeń i urządzeń - 20
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji głównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji głównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Wykonanie usług cateringowych podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Teatr Wielki - Operę Narodową
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.