Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Koszyce: Wykonanie prac budowlanych związanych z dostosowaniem budynku Urzędu Gminy w Koszycach dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 198279 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszyce, ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce, woj. małopolskie, tel. 041 3514048, fax 041 3514052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych związanych z dostosowaniem budynku Urzędu Gminy w Koszycach dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z dostosowaniem budynku Urzędu Gminy w Koszycach dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych 2. przebudowę sanitariatów celem wykonania łazienki dla osób niepełnosprawnych 3. zamurowanie częściowo drzwi zewnętrznych i rozbiórka ścian i zadaszenia nad wejściem 4. tynki i malowanie od strony korytarza 5. Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej z montażem urządzeń w WC dla niepełnosprawnych 6. schody zewnętrzne 7. przełożenie chodnika wraz z chodnikiem 1.5 x 1.5 przed podjazdem dla niepełnosprawnych od strony parkingu 8. zadaszenie wejścia płytą poliwęglanową wraz z drzwiami wejściowymi automatycznymi 9. przełożenie schodów z płytek chodnikowych na schody z kostki 10. roboty ziemne wykończeniowe 11. wewnętrzna instalacja prądu - oświetleniowa - przebudowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 75.10.00.00 - Usługi administracji publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000 zł (dwa tysiące złotych) należy wpłacić, w przypadku wnoszenia wadium w gotówce, na rachunek zamawiającego w NBS Solec Zdrój O/Koszyce 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003 do dnia 07 listopada 2007 r. do godz. 12.00..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ustawy PZP Potwierdzenie posiadanych uprawnień Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Kosztorys ofertowy Formularz Oferty Oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy PZP Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Akceptacja wzoru umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszyce.gmina.pl zakładka przetargi przekierowuje na stronę BIP skąd można pobrać SIWZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszyce ul. Nowa 14 32-130 Koszyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Koszyce ul. Nowa 14 32-130 Koszyce I piętro - sekretariat, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków PFRON
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.