Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Toruń: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi
i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie.
Dostawa sprzętu dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 198283 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Toruńskiego , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 662 88 88, faks 0-56 662 88 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sali wykładowej w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Dostawa sprzętu dydaktycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dydaktycznego, który stanowić będzie wyposażenie pracowni multimedialnej, pracowni diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz pracowni eksploatacji pojazdów rolniczych w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w ramach projektu pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy, wózek narzędziowy z narzędziami, opryskiwacz polowy, modele silników, stanowiska dydaktyczne (hydrauliczne, pneumatyczne, elektryczne). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części: Część 1 zamówienia: Dostawa narzędzi. Część 2 zamówienia: Dostawa opryskiwacza polowego. Część 3 zamówienia: Dostawa modeli silników. Część 4 zamówienia: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia mieszczące się w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt dydaktyczny stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt dydaktyczny powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ (opisem) marki lub nazwy handlowej określa klasę sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca musi dostarczyć instrukcje obsługi, atesty lub certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa. Wszystkie wymagane dokumenty, w tym instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji oraz zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z opisami zawartymi w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) wypełniony formularz cenowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty, jakich Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 6 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można otrzymać w Starostwie Powiatowym w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, kancelaria , pokój nr 100, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn.: Przygotowanie infrastruktury pod szkolnictwo zawodowe - rolnicze. Adaptacja i dostosowanie oraz wyposażenie istniejących pomieszczeń na pracownię eksploatacji pojazdów rolniczych, pracownię diagnostyki, obsługi i kontroli maszyn rolniczych oraz sale wykładową w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół - Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie nr RPKP.03.01.00-04-004/13 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, dla Działania 3.1. Rozwój infrastruktury edukacyjnej w ramach osi priorytetowej 3. Rozwój infrastruktury społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących sprzętów dydaktycznych: zestaw modeli brył, multimetry cyfrowe, tester diagnostyczny do pojazdów rolniczych, urządzenie rozruchowe do akumulatorów, testery płynu chłodzącego, wakuometry podciśnienia, stacja lutownicza, piaskarka do naczep, lampy stroboskopowe z regulacją, wiertarka stołowa, klucz udarowy, próbnik ciśnienia oleju, miernik akumulatorów, myjki warsztatowe, trójramienny ściągacz do łożysk, dwuramienny ściągacz do łożysk, smarownica pneumatyczna, prasa hydrauliczno-pneumatyczna do wyciskania łożysk, myjka ciśnieniowa, wysysarka do oleju, klucz dynamometryczny, próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opryskiwacza polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opryskiwacza przyczepianego polowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa modeli silników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę modeli silników: model silnika ZI z wtryskiem paliwa, model silnika ZS Common rail, model silnika ZS pompa rotacyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż stanowisk dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stanowisk dydaktycznych: pneumatycznego,hydraulicznego, elektrycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 16.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 2 zadań pn:"1.Budowa windy osobowej dla SP nr 28 przy ul.Przy Skarpie 13 w Toruniu,2.Budowa windy osobowej dla ZSGH przy ul.Osikowej 15 w Toruniu"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne oraz NNW pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
- Budowa ul. Sieradzkiej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu "Rozwój Edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Łęczyce"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.