eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górki WielkieZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich
Numer ogłoszenia: 198308 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166272 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich, Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 10 części. 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem. Dostawa powinna nastąpić w zgodnie z czasem dostawy zaoferowanym przez wykonawcę w godzinach 7:00 - 8:00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. 10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie; 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, wartości odżywczej, smaku, barwy, gramatury, wydajności. Wykonawca musi taki produkt zaznaczyć w załączniku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produktów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego Błachut Hurtownia Wędlin i Mięsa, Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60998,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59276,70

  • Oferta z najniższą ceną: 59276,70 / Oferta z najwyższą ceną: 61756,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa drobiowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Mięsnego Błachut Hurtownia Wędlin i Mięsa, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28418,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25972,80

  • Oferta z najniższą ceną: 25972,80 / Oferta z najwyższą ceną: 30700,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25548,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23039,35

  • Oferta z najniższą ceną: 23039,35 / Oferta z najwyższą ceną: 25691,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa warzyw i owoców mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6128,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4897,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4897,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5671,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25436,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21612,01

  • Oferta z najniższą ceną: 21612,01 / Oferta z najwyższą ceną: 30582,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa ziemniaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7364,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7812,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7812,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4294,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3440,85

  • Oferta z najniższą ceną: 3440,85 / Oferta z najwyższą ceną: 4390,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łąkowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12305,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11101,65

  • Oferta z najniższą ceną: 11101,65 / Oferta z najwyższą ceną: 13573,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha, Cieszyńska 493, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29552,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28988,20

  • Oferta z najniższą ceną: 28998,20 / Oferta z najwyższą ceną: 36913,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Dostawa soków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9693,60

  • Oferta z najniższą ceną: 9693,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13609,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.