Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Wisznia Mała: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Szewce w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 198351 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnego placu zabaw w miejscowości Szewce w ramach programu rządowego Radosna Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w miejscowości Szewce w ramach programu rządowego Radosna Szkoła. 2. Plac zabaw zlokalizowany będzie w Szewcach ul. Strzeszowska 7, 55-114 Wisznia Mała, działka nr 55. 3.Budowa szkolnego placu zabaw obejmuje: 3.1 Budowę nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej pod strefę zabaw i ćwiczeń placu zabaw, składającej się z: a) strefy do zabaw i ćwiczeń ruchowych o pow. 151,2 m2, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, pokrytej nawierzchnią bezpieczną, syntetyczną poliuretanową - EPDM, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 2,10 m o spadku poprzecznym 1%. Nawierzchnię należy ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie i ograniczyć obrzeżem betonowym na pograniczu z nawierzchnią trawiastą. Łączna grubość nawierzchni poliuretanowej (wraz z warstwą amortyzującą SBR) - min. 45 mm. b) strefy komunikacyjnej (ścieżka) o pow. 28,8 m2 pokrytej nawierzchnią syntetyczną poliuretanową - EPDM w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RALL 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami. Nawierzchnia o gr. min. 40 mm należy ułożyć na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie i ograniczyć obrzeżem betonowym na pograniczu z nawierzchnią trawiastą. Nawierzchnię należy wykonać ze spadkiem poprzecznym min. 2 %. 3.2 Budowę nawierzchni trawiastej placu zabaw: Strefa zielona pod trawniki o pow. 168m2. Nawierzchnia zieleńców wyprofilowana ze spadkiem od 1 - 3 %. 3.3 Dostawę i montaż urządzeń zabawowych drewnianych i małej architektury dla placu zabaw, zgodnie z projektem. Urządzenia zamontować na kotwach stalowych, ocynkowanych za pomocą śrub montażowych ocynkowanych, drewna litego impregnowanego, wykonanego w technologii zapewniającej minimalizację pęknięć, balustrady drewniane lub sklejkowe, drążki ocynkowane, łańcuchy nierdzewne. 3.4 Wyposażenie placu zabaw: a. twierdza składająca się z minimum: wieży z daszkiem o wysokości 3,6m - 2 szt. wieży z daszkiem o wys. 3,1m - 1 szt., wieży z daszkiem o wys. 2,7 m - 1 szt, ślizgu długiego - 3 m, ślizgu krótkiego - 2,5 m, mostku ruchomej beli - dł. 1,6 m, drabinki pionowe wejściowe, ścianki wspinaczkowej, komina z opon, rury strażackiej, mostka ruchomy wejściowy- dł 1,6 m, pomostu stałego, podestu średniego, drążków gimnastycznych, modułu kółko - krzyżyk, sklepiku lub tablicy do rysowania. b. samochodzik ciężarówka, c. zestaw 6 elementowy składają się ze ścianki wspinaczkowej ze sklejki z uchwytami z tworzywa, rury strażackiej ze stali ocynkowanej, drabinki metalowej, drabinki wiszącej na linie, kratownicy z lin i liny do wspinania z elementami ułatwiającymi wspinanie d. regulamin (tablica z treścią Radosna Szkoła) - konstrukcja zintegrowana z kubłem na odpady, e. ławka metalowa z poszyciem drewnianym i oparciem - 2 szt. 3.5 Budowę ogrodzenia placu zabaw wraz z piłkochwytem: Dostawa i montaż ogrodzenia placu zabaw - wys.1,20 m, dl. 39,8 m wykonanego z paneli systemowych fi 4 mm malowane proszkowo na kolor zielony, na słupach prostokątnych 60x40x2 mm - co 2,5 m zakończone w sposób wykluczający ostre krawędzie oraz 1 furtki o wym: 1,2x1,20 m z wypełnieniem systemowym panelowym (stalowe cynkowane malowane proszkowo na zielono). Piłkochwyt o szer. 16 mb i wysokości 5,0 m wsparty na słupach O 80 z poprzeczką i siatką syntetyczną. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów oraz technologii wykonania użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne oraz wymagane standardy jakościowe i mogą być zastąpione przez inne równoważne, wymienione w ofercie z nazwy, jednak wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania (parametry) określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp; Przyjęto urządzenia zabawowe i małej architektury firmy proSympatyk jako przykładowe pod względem oczekiwanych parametrów technicznych oraz wymaganych standardów jakościowych i mogą być zastąpione przez inne równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wszystkie nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych oraz należy je realizować zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki). 6. Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości wynoszącej min. 100.000,00 PLN brutto, obejmujące wykonanie podbudowy i nawierzchni EPDM wraz z montaż urządzeń zabawowych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. c. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale 6 ust. 2 pkt b oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej oraz jej podpisem;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany lub uzupełnienia: a) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. b) Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy lub części, mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich, wyłącznie za zgodą Stron. c) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawcę. d) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: -wprowadzenia nowego podwykonawcy, - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany wartości lub zakresu części przedmiotu zamówienia, wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. e) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. f) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; g) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane: uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 3.1 konieczności udzielania zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 3.2 wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w sytuacji, gdy wystąpią okoliczności uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie w terminie zamówienia np. siła wyższa, niekorzystne warunki pogodowe zgodnie z art. 144 ust. 1. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 Pzp. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę natomiast powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiszniamala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samogłoska 9
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.