Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Lublin: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku- 5 zadań
Numer ogłoszenia: 198355 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oncol.am.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku- 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 -Pojemniki do przechowywania materiałów do badań histopatologicznych przed utylizacją 2 -Igły do znieczuleń podpajęczynkowych 3- Sprzęt do dostępu żylnego 4- Sprzęt do drenażu ran operacyjnych 5- Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 1.1.1 o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto dla zadania nr 1 1.1.2 o wartości nie mniejszej niż 1 700,00 zł brutto dla zadania nr 2 1.1.3 o wartości nie mniejszej niż 3 800,00 zł brutto dla zadania nr 3 1.1.4.o wartości nie mniejszej niż 2 300,00 zł brutto dla zadania nr 4 1.1.5.o wartości nie mniejszej niż 375,00 zł brutto dla zadania nr 5 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku 3.1.1 o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto dla zadania nr 1 3.1.2 o wartości nie mniejszej niż 1 700,00 zł brutto dla zadania nr 2 3.1.3 o wartości nie mniejszej niż 3 800,00 zł brutto dla zadania nr 3 3.1.4.o wartości nie mniejszej niż 2 300,00 zł brutto dla zadania nr 4 3.1.5.o wartości nie mniejszej niż 375,00 zł brutto dla zadania nr 5 wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. .2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2.Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: oncol.am.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. sieroca 10, pokój 3/20 20-090 Lublin cena 18,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat COZL (wysoki parter), ul. Jaczewskigo 7, 20-090 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki do przechowywania materiałów do badań histopatologicznych przed utylizacją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Pojemniki do przechowywania materiałów do badania histopatologicznych przed utylizacją o pojemności 15 ml:plastykowe, jednorazowe, nieprzezroczyste;z zakrętką umożliwiająca odlanie płynnej substancji chemicznej bez konieczności pełnego odkręcania pokrywy i wyjmowania zawartości; szt.100 2Pojemniki do przechowywania materiałów do badania histopatologicznych przed utylizacją o pojemności 200 ml plastikowe, jednorazowe, nieprzeźroczyste;z zakrętką umożliwiająca odlanie płynnej substancji chemicznej bez konieczności pełnego odkręcania pokrywy i wyjmowania zawartości; szt.3 000 3Pojemniki do przechowywania materiałów do badania histopatologicznych przed utylizacją o pojemności 1 000 ml plastykowe, jednorazowe, nieprzeźroczyste;z zakrętką umożliwiająca odlanie płynnej substancji chemicznej bez konieczności pełnego odkręcania pokrywy i wyjmowania zawartości; z sitkiem lub innym zabezpieczeniem przed wylaniem materiału pobranego do badań szt.1 000 4Pojemniki do przechowywania materiałów do badania histopatologicznych przed utylizacją o pojemności 5 000 ml plastykowe, jednorazowe, nieprzeźroczyste;z zakrętką umożliwiająca odlanie płynnej substancji chemicznej bez konieczności pełnego odkręcania pokrywy i wyjmowania zawartości; plastykowe, jednorazowe, nieprzezroczyste; z zakrętką umożliwiająca odlanie płynnej substancji chemicznej bez konieczności pełnego odkręcania pokrywy i wyjmowania zawartości;szt. 700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do znieczuleń podpajęczynkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń podpajęczynkowych:z atraumatyczną końcówką 25G i26G;wygodny przezroczysty uchwyt;igły o atraumatycznym, wielopłaszczyznowym szlifie, zmniejszającym uraz opony podczas nakłucia;ujście centralne na końcu igły;igla odporna na wyginanie;w komplecie prowadnica;szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do dostępu żylnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Cewniki jednokanałowe do żył centralnych:rozmiar 16G;pokryte powłoka hydrofilną lub przeciwbakteryjnąwprowadzane metodą Seldingera bez konieczności rozłączania układu strzykawka-igla wyraźnie oznaczona data ważności sterylizacji, nim. rok od dostawyłatwo otwierające się opakowanie;możliwość wprowadzania prowadnicy bez rozłączania igły od strzykawki szt.50 2Cewniki dwukanałowe do żył centralnych:pokryte powłoka hydrofilną lub przeciwbakteryjnąwprowadzane metodą Seldingera bez konieczności rozłączania układu strzykawka-igla wyraźnie oznaczona data ważności sterylizacji, nim. rok od dostawyłatwo otwierające się opakowanie;możliwość wprowadzania prowadnicy bez rozłączania igły od strzykawkiszt.25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Dreny Redona:- rozmiary 10.16,18;- długość 40-60 cm;- sterylne;- o sztywnych ściankach, utrzymujące nadany podczas operacji kształt;szt. 1 300 2Łącznik- redukcja do drenów Redona:- sterylne;- łatwe i szczelne połączenie;-wygodne w użyciuszt.150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego (OCŻ)szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
- Dostawa obłożeń do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.