To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Sulechów: Dostawa mebli w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą:
Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie.
Numer ogłoszenia: 198381 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202832 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia do budynku basenu w Sulechowie - zgodnie z poniższym opisem - w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej: lp nazwa Jedn. miary ilość 1 Lada kasowa - projekt indywidualny - wg projektu (wzór nr 1) kpl 1 2 Ergonomiczne krzesło obrotowe z miękkim tapicerowanym i profilowanym siedziskiem oraz pro-filowanym oparciem. Regulacja wysokości siedziska w zakresie 400-500 mm, licząc od podłogi. Regulacja wysokości oparcia oraz regulacja pochylenia oparcia w zakresie: 5o do przodu i 30o do tyłu. Szerokość siedziska minimum 48cm. np. NOWY STYL BOLERO lub równoważne - kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym szt. 2. Krzesło musi posiadać regulowane podłokietniki. Dopuszcza się podstawę krzesła z tworzywa w kolorze czarnym. 3 Stolik socjalny z 3 krzesłami - 4 kpl - jednej serii producenta, w tym: a) stolik socjalny o wym. blatu ok. 60 x 60 cm, podstawa stołu rama metalowa chromowana -wg wzoru nr 2 szt. 4. Zamawiający dopuszcza wykonanie blatów stolików z blatów Werzelit, z płyty melaminowej lub z płyty pokrytej okleiną naturalną (fornir). grubość blatu ok. 22 mm. Kolor blatu musi być dostaosowany do koloru siedzisk krzeseł. b) krzesło, typowe, np. typu Nowy Styl Latte - podstawa krzesła rama metalowa chromowana, siedzisko i oparcie krzesła wykonane z profilowanej sklejki giętej, okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, wymiary krzesła: wys. całkowita ok. 855 mm, wys. siedziska ok. 465 mm, siedzisko 397 mm x 415 mm, krzesła muszą nadawać się do sztaplowania (tj. układania jedno w drugie) - wg wzoru nr 3 szt. 12 4 Szafa ubraniowa pojedyncza, typowa, zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 40 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyt wodoodpornych np. HPL, w kolorze jasno zielonym np. NCS S 0575 - G60Y - do uzgodnienia z Zamawiającym, wyposażenie: półka, drążek na wieszaki, szt. 6 5 Szafa ubraniowa pojedyncza, zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 40 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyt MDF; okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, wyposażenie: półka, drążek na wieszaki, szt. 6 6 Szafa na dokumenty zamykana na kluczyk, o wymiarach minimum szerokość 80 cm, wysokość 180 cm, głębokość 40 cm, wykonana z płyty MDF; okleina klon - kolor do uzgodnienia z Zama-wiającym, wewnątrz 4 półki, szt. 2 7 Siedziska tapicerowane typu sofa bez oparć, kolor tapicerki jasnozielony - do uzgodnienia z Za-mawiającym; tapicerka do obiektów użyteczności publicznej, kolor stelaża do uzgodnienia z Za-mawiającym , wysokość ok. 45 cm, np. typu Pradera, montowane w zestawach model 10 i 20, moduły systemowe lub równoważne - wg wzoru nr 4 - w tym: a) zestaw 150 + 90 cm kpl 4 b) zestaw 150 + 90 + 150 cm kpl 2 2 Dostawy należy realizować wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy z Zama-wiającym. 3 Dostarczone wyposażenie musi spełniać warunki bezpieczeństwa zgodnie z Polskimi Normami oraz posiadać wymagane atesty i aprobaty techniczne. 4 Wykonawca zapewni: a) dostarczenie transportem własnym w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszal-ność i zabezpieczających przed uszkodzeniem, b) wniesienie i montaż. wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do wskazanych przez Zamawiającego pomiesz-czeń budynku basenu. 5. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych w budżecie Zamawiają-cego przeznaczonych na realizację tego zadania. 6. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego. 7. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet V -Rozwój i modernizacja infrastruktury turystycznej i kulturalnej, Działanie 5.1. - Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury turystycznej i kulturowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa krytego basenu wraz z modernizacją stadionu miejskiego w Sulechowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARPOL BIUROSERWIS Sp. z o.o., ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42639,00
Oferta z najniższą ceną: 42639,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42639,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego
- Dostawa i montaż krzeseł obrotowych, krzeseł stacjonarnych, mebli biurowych i socjalnych do Oddziału ZUS w Częstochowie i podległych TJO wraz z odbiorem i utylizacją starego wyposażenia meblowego.
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.