Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Śrem: Dostawa mebli medycznych dla Szpitala w Śremie w trybie przetargu nieogrniczonego poniżej 206.000 euro
Numer ogłoszenia: 198387 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie, ul. Chełmońskiego 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2815400, fax 061 2835484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-srem.nx.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych dla Szpitala w Śremie w trybie przetargu nieogrniczonego poniżej 206.000 euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli medycznych: łóżka szpitalne sterowane elektrycznie 22 szt. szafki przyłóżkowe 22 szt. ramy wyciągowe do łóżka 4 szt. wysięgniki z bezstopniową regulacją wysokości 32 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wpłacenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga sie ubiegać wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych e) wyrażają zgode na warunki płatności w 3 równych miesięcznych ratach. Pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Pozostała kwota płatna w ratach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. 2. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Udzielą 12 miesięcznej gwarancji na oferowane meble 4. Zapewniają bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę oferowanych mebli
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywaia okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień publicznych, zamawiający żąda:a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznycm i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) świadectwa dopuszczenia do obrotu - deklaracja zgodności C, zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych 3. Wcelu potwierdzenia że wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający wymaga wniesienia oświadczenia o spełnieniu warunków okreslonych w art.22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-srem.nx.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63-100 Śrem pokój 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Śremie ul. Chełmońskiego 1 63-100 Śrem pokój 131.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Modernizacja dróg z wyłączeniem dróg o nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja Domu Przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Śremie - II etap
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Leopolda Okulickiego 12/25 w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.