Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Głuchołazy: Odczynników laboratoryjnych oraz odczynników wraz z dzierżawą analizatora do oznaczeń hematologicznych i immunochemii
Numer ogłoszenia: 198412 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391326, fax 077 4391326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynników laboratoryjnych oraz odczynników wraz z dzierżawą analizatora do oznaczeń hematologicznych i immunochemii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią : Pakiet nr 1: odczynniki do badań biochemicznych, Pakiet nr 2: odczynniki do badań lateksowych, Pakiet nr 3: barwniki Pakiet nr 4: odczynniki do oznaczeń grup krwi i prób krzyżowych. Do Pakietu Zamawiający żąda próbek po jednej fiolce na każdą pozycję z pakietu. Pakiet nr 5 i 6: odczynniki do serologii, Pakiet nr 7: odczynniki do badań alergologicznych Pakiet nr 8 : odczynniki do koagulacji, Pakiet nr 9: odczynniki do badań elektrolitów, Pakiet nr 10: odczynniki do nadań hematologicznych Pakiet nr 11: analiza moczu, Pakiet nr 12: odczynniki do badań immunochemicznych, Pakiet nr 13: odczynniki do oznaczeń p/ciał Helicobacter Pyroli, wykrywania krwi w kale, płytki do oznaczeń grup krwi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ wypełniony formularz ofertowo cenowy ( zał.1 do SIWZ), b/ wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. 2do SIWZ), c/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, d/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.3 do SIWZ), e/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 4 do SIWZ). f/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h/ Wszystkie oferowane wyroby muszą bezwzględnie posiadać deklarację zgodności CE, dołączoną do oferty/ dla wszystkich pakietów, i/ Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.XII.2002r. W sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych tymi wymaganiami / Dz. U. z 2003r Nr 4 poz. 45/ oraz w załącznikach do wymienionego rozporządzenia / dla wszystkich pakietów j/ Wymóg dostarczenia ulotek / instrukcji używania spełniających wymagań określone w ust.13.6 w szczególności pkt.3 i 7 załącznika do ww. rozporządzenia- metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną etc. / dla wszystkich pakietów k/ Metodyki muszą uwzględniać informacje o szybkim sposobie sprawdzenia stabilności odczynnika / granica absorbancji / dla wszystkich pakietów l/ Kart charakterystyki substancji niebezpiecznych ujętych w wykazie MZiOS, zawartych w odczynnikach / dla wszystkich pakietów ł/ Raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną / dla pakietów 1 i 10 ( morfologia), 12 ( immunochemia) m/ Świadectw kontroli jakości wydanych przez producenta dla danej serii odczynnika przy jego dostawie / dla wszystkich pakietów n/Aplikacje na analizator biochemiczny Cobas Mira Plus /dla pakietu nr 1 Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia z wyjątkiem kart charakterystyki muszą być w wersji drukowanej / dla wszystkich pakietów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - pakiet nr 4 - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ZOZ w Głuchołazach przy ul. M.C. Skłodowskiej 16 48-340 Głuchołazy lub do Zamówień Publicznych III piętro, pokój 302 w budyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej ZOZ w Głuchołazach przy ul. M.C. Skłodowskiej 16 48-340 Głuchołazy lub do Zamówień Publicznych III piętro, pokój 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki do badań biochemicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw odczynników do oznaczeń m.in: Aminotransferaza alaninowa /ALT/ Cholesterol Kinaza kreatynowa CK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odczynniki do oznaczeń grup krwi i prób krzyżowych. Do Pakietu Zamawiający żąda próbek po jednej fiolce na każdą pozycję z pakietu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny anty A, / dwie serie w tym jedna seria BIRMA/ Odczynnik monoklonalny anty B, / dwie serie w tym jedna LB 2/ Odczynnik monoklonalny D, / dwie serie w tym jedna RUM, druga BLEND/.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Prudnik
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.