To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Rawicz: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego oraz rozbiórka budynku sanitarnego przy Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi
Numer ogłoszenia: 198421 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169629 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Zielonej Wsi, Zielona Wieś 72, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 545 12 26, faks 65 545 12 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego oraz rozbiórka budynku sanitarnego przy Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku szkolnego (znajdującego się w wojewódzkiej ewidencji zabytków) i połączeniu z zapleczem ORLIKA oraz rozbiórce budynku sanitarnego. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające w szczególności na: 1) roboty w zakresie burzenia, 2) roboty tynkarskie, murarskie, malarskie, 3) roboty posadzkowe, 4) roboty w zakresie stolarki budowlanej, 5) roboty instalacyjne elektryczne, hydrauliczne, co, 6) roboty kanalizacyjne, 7) montaż urządzeń sanitarnych 8) i inne. 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektów budowlanych (branża: architektura i konstrukcja, sanitarna, elektryczna), 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz: www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Szkoły. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) projektach budowlanych wraz z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i opiniami. 5) Polskich Normach. 4. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 2) wykonywania robót budowlanych przy czynnym obiekcie, w godzinach pracy Szkoły. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas pracy Szkoły oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciążą na Wykonawcy, 3) zabezpieczenia terenu rozbiórki przed dostępem osób postronnych, właściwego oznakowania prac niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) utrzymania na swój koszt i ryzyko terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, w tym zapewnienie dostępu do toalet oraz ORLIKA, oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów itp., 5) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obejmującej przedmiot zamówienia (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów, 7) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 8) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 9) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco, 10) zagospodarowania pozyskanych materiałów porozbiórkowych we własnym zakresie - Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 11) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostawy urządzeń i sprzętu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Walenty Busz Elios, Zakład Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Walenty Busz Elios, Zakład Budowlany
- Jarosław Busz Zakład Budowlany ELIOS II, Kuczyna 21, 63-840 Krobia, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 591874,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 521776,31
Oferta z najniższą ceną: 521776,31 / Oferta z najwyższą ceną: 760527,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.