Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na publicznego na dostawy sprzętu medycznego: holter EKG, kolposkop, rektoskop, dermatoskop, oftalmoskop wraz z wyposażeniem dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO
Numer ogłoszenia: 198435 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na publicznego na dostawy sprzętu medycznego: holter EKG, kolposkop, rektoskop, dermatoskop, oftalmoskop wraz z wyposażeniem dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego: holter EKG, kolposkop, rektoskop, dermatoskop, oftalmoskop; wraz z wyposażeniem dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi. Pakiet nr 1-holter EKG z wyposażeniem Pakiet nr 2 Pozostały sprzęt medyczny: 1.Kolkoskop z wyposażeniem - 1 szt. 2. Rektoskop z wyposażeniem-1 szt. 3. Dermatoskop z wyposażeniem -1 szt. 4. Oftalmoskop z wyposażeniem - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.16.41.00 - Kolposkopy 33.16.81.00 - Endoskopy 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki Podmiotowe: 1*. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemną zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy, którzy nie wyrządzili szkody, wykonując zamówienia lub wykonując je należycie, nie wykonując szkody stwierdzonej prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 5. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6. * Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 7. * Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 8. * Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9.* Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne 10. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 11. Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania WARUNKI PRZEDMIOTOWE: 1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. (kopie potwierdzone za zgodność ) 2) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 3) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych 4) Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie oferowanego sprzętu 5)Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) i oświadczeń : DOKUMENTY DOTYCZĄCE PODMIOTU: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) oświadczenie z art. 22 ust. ustawy Prawo Zamówień Publicznych A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1 pkt 1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b) pkt. 8. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU: I) Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE - art. 5 ustawy o wyrobach medycznych: 1) deklaracja zgodności wystawiona przez producenta - dotyczy każdej klasy wyrobu. 2)certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego - dotyczy klas I sterylnej, I z funkcja pomiarową, II a II b, III) 3)Wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie). Obowiązkowo zgłoszenie to należy dołączyć w przypadku klasy II b i klasy III. 1.Wykonawca dostarczy oryginalne ulotki producenta, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego sprzętu (jeśli oryginalne ulotki są w innym języku to Wykonawca wraz z oryginalną ulotką dostarczy tłumaczenie na język polski)- obowiązek załączenia do oferty 2. Instrukcja obsługi w języku polskim - obowiązek dostarczenia wraz z dostawą sprzętu) 3.Oświadczenie oferenta - załącznik nr 6 do SIWZ 4.Oświadczenie oferenta - załącznik nr 7 do SIWZ 5.Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62
Dział Zamówień Publicznych pok. 978.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62 - KANCELARIA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa dotacji nr 170/Z/2009 z dnia 21 lipca 2009 r. zawarta pomiędzy Województwem Łódzkim a Zamawiającym w celu sfinansowania zadania pod nazwą: Zakup sprzętu medycznego uzupełniającego do realizacji usług medycznych związanych z realizacją kontraktów z NFZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Holter EKG z wyposażeniem - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Holter EKG z wyposażeniem - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Pozostały sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Pozostały sprzęt medyczny 1.Kolposkop z wyposażeniem - 1szt. 2. Rektoskop z wyposażeniem-1 szt. 3. Dermatoskop z wyposażeniem -1 szt. 4. Oftalmoskop z wyposażeniem - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8, 33.16.81.00-6, 33.16.60.00-1, 33.12.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Nowe kompetencje i kwalifikacje - lepsza przyszłość zawodowa"
- Dostawa elektrohydraulicznego taktycznego zestawu do breachingu wraz ze szkoleniem
- 159/TP/ZP/D/2024 Dostawa serwerów dla USK nr 2 UM w Łodzi
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO -TERMOMETRY I TERMOHIGROMETRY
- Dostawa komputera typu AIO z dotykowym ekranem do zarządzania i wyświetlania menu miksera dla Studia TV PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Wyposażenie Studia Telewizyjnego PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi w sprzęt AV - Routing sygnałów
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZIERŻAWA AP. DO WITREKTOMII TYLNEJ I FAKOEMULSYFIKACJI WRAZ Z DOSTAWĄ JEDNO. ZESTAWÓW MAT. I AKCES. (CUSTOM PACKS) DO ZAB. WITREKTOMII - KOMPATYBILNYCH Z AP. WITREKTOMII DLA OD. OKUL. W ZOZ W D-CY
- Zakup oraz sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
- Dostawa unitu okulistycznego wraz z wyposażeniem
- Doposażenie Pracowni Bronchoskopii w 2 endoskopy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w podziale na 4 (cztery) części
- Dostawa videogastroskopu, videokolonofiberoskopu, myjki automatycznej.
więcej: Sprzęt oftalmologiczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.