Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Częstochowa: Dostawa kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 198473 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, fax 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek na potrzeby Śląskiego OR ARiMR, o parametrach technicznych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ, do lokalizacji na terenie województwa śląskiego wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje, oprócz dostawy urządzeń do wskazanych lokalizacji, również wniesienie ich do pomieszczeń w danej lokalizacji wskazanych w dniu dostawy, montaż i uruchomienie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch zadań: A) Zadanie nr 1 - dostawa 15 cyfrowych kserokopiarek laserowych A3 czarno-białych dla Biur Powiatowych i Oddziału Regionalnego; B) Zadanie nr 2 - dostawa 1 cyfrowej kserokopiarki laserowej kolorowej A3 dla Oddziału Regionalnego; Poniżej 137 tys. euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają doświadczenie w zakresie sprzedaży kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) tj. wykażą się wykonaniem, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) na ogólną wartość min. 350 000,00 zł brutto, przy czym wartość każdej z wykazanych dostaw nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych dostaw kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) na ogólną wartość min. 350 000,00 zł brutto, przy czym wartość każdej z wykazanych dostaw nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawcy przedstawią: 4. Opis oferowanych urządzeń potwierdzający, że odpowiadają one wymaganiom określonym przez Zamawiającego (wg Załącznika nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: ARiMR, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 15 cyfrowych kserokopiarek laserowych A3 czarno-białych dla Biur Powiatowych i Oddziału Regionalnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 15 cyfrowych kserokopiarek laserowych A3 czarno-białych dla Biur Powiatowych i Oddziału Regionalnego. Poniżej 137 tys. euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 cyfrowej kserokopiarki laserowej kolorowej A3 dla Oddziału Regionalnego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 cyfrowej kserokopiarki laserowej kolorowej A3 dla Oddziału Regionalnego. Poniżej 137 tys. euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
- Dostawa drukarki fotograficznej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.