eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Wałbrzych: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha.
Numer ogłoszenia: 198474 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, fax (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót utrzymaniowo - konserwacyjnych na drogach gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni łącznie ok. 14.000 m2. Zamówienie obejmuje: 1) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni bitumicznych - wykonywane masami betonu asfaltowego, asfaltu lanego, masami na zimno - na powierzchni ok. 10.300 m2, 2) roboty w zakresie utrzymania, konserwacji i remontów nawierzchni niebitumicznych - należą do nich: roboty brukarskie przy wykonywaniu nawierzchni jezdni z kostek kamiennych, bazaltowych, betonowych; nawierzchni chodników z płytek, kostek betonowych, kostek kamiennych, trylinki a także roboty krawężnikowe i naprawa dróg gruntowych itp. - na powierzchni ok. 3.800 m2. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych, szczegółowy zakres tych robót będzie określony w dzienniku budowy, po ich wstępnym uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr I - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie nr II - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b.dysponują wymaganym przedmiotem zamówienia minimum sprzętowym i transportowym : - zagęszczarka - szt. 2, - walec 10t - szt. 1 - walec 7,5 t - szt. 1 - skrapiarka - szt. 1 - piła do cięcia nawierzchni bitumicznej - szt. 2 - młot spalinowy - szt. 2 - sprężarka powietrza - szt. 1 - koparko-spycharka lub równiarka - szt.1 - ciągnik (niezależnie od KM) - szt. 1 - ciągnik z przyczepą (niezależnie od KM) - szt. 1 - samochód wywrotka max. 10 ton - szt. 1 - kocioł KAP - szt. 2 - frezarka do nawierzchni - szt. 1 - piła do cięcia kostki betonowej - szt. 1 - recykler - szt. 1 - szczotka mechaniczna - szt. 1 - urządzenie do ogrzewania i osuszania remontowanych miejsc - szt. 1 - beczkowóz - szt. 1 c. dysponują do realizacji zamówienia 2 grupami roboczymi składającymi się z minimum 5-ciu pracowników na stanowiskach robotniczych i kierownika do nadzorowania tych grup, d. dysponują co najmniej 1 pracownikiem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, e. dysponują przynajmniej jednym pracownikiem który będzie brał udział w realizacji zamówienia (kierownika budowy lub pracownika na stanowisku robotniczym) przeszkolonym w zakresie kierowania ruchem na drodze, f. posiadają bazę oddaloną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha, g. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace utrzymaniowe, konserwacyjne, naprawcze, remontowe dróg o nawierzchniach bitumicznych i niebitumicznych w miastach - o łącznej powierzchni co najmniej 6.000 m2). Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 4 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy i spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (wg wzoru sporządzonego przez Zamawiającego). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Oferent posiadał dwie grupy robocze składające się z min. 5 pracowników na stanowiskach robotniczych do realizacji przedmiotowego zamówienia i osobę z nadzoru tj. kierownika do nadzorowania tych grup roboczych. Osoba przewidziana do nadzorowania prac musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (należy przedłożyć kserokopię uprawnień). Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej musi posiadać doświadczenie min. 3-lata w kierowaniu robotami w drogownictwie. Należy przedłożyć opis doświadczenia. Ponadto osoba z nadzoru musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie). 7.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Przynajmniej jeden z pracowników (kierownik budowy lub pracownik na stanowisku robotniczym), który będzie brał udział w realizacji zamówienia powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze zgodnie z rozporządzeniem (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu inżynierii ruchu drogowego). 9. Wykaz sprzętu oraz wyposażenia technicznego (Wytwórnia Mas Bitumicznych) którym dysponuje Oferent, przewidzianego do realizacji zamówienia. Firmy nie posiadające własnej Wytwórni Mas Bitumicznych muszą przedstawić dokument w formie oświadczenia, potwierdzonego przez właściciela otaczarni o zapewnieniu dostawy masy bitumicznej. 10. Wykaz urządzeń zabezpieczających, którymi dysponuje Oferent służących do oznakowania robót w pasie drogowym, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym i rozpoprządzeniem MISWiA z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz załącznikiem nr 1-4 do rozporz. MI z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. Niezbędne minimum na jedno zadanie : znak B-33 - 4szt.; znak A-14 - 6 szt.; A-12b - 4 szt.; A-12c - 4 szt.; U-3b - 4 szt.; U-51 - 10 szt.; pachołki U-55 - 20 szt. 11. Adres bazy zlokalizowanej na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta. UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, drobne prace naprawcze i konserwacyjnce prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginał umowy na dzierżawę (lub inna forma władania) terenu i obiektów pod bazę na terenie miasta Wałbrzycha lub zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. 12. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdik.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych Cena: 12,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej 35 58-302 Wałbrzych sekretariat, pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.I. - obejmuje dzielnice : Książ, część Szczawienka, część Piaskowej Góry, Podzamcze, Biały Kamień, Konradów, część Starego Zdroju, Sobięcin, część Sródmieścia. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni ok. 7.000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.II. obejmuje dzielnice : Lubiechów, WSSE, Poniatów, część Piaskowej Góry, część Starego Zdroju, Nowe Miasto, część Śródmieścia, Kozice, Rusinowa, Podgórze, Glinik. Zakres rzeczowy: wykonanie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg na powierzchni ok. 7.000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.00-1, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 365.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.