Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Głubczyce: Dostawa środków chemicznych do sprzątania dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji.
Numer ogłoszenia: 19847 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do sprzątania dla SP ZOZ w Głubczycach w Likwidacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Dostawa chemii specjalistycznej wg załącznika 2/1 do SIWZ, Pakiet 2 - Dostawa chemii gospodarczej wg zalącznika 2/2 do SIWZ,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 24.95.00.00 - Specjalistyczne produkty chemiczne 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadają wiedzę i doświadczenie, - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. 1, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków o których mowa w art. 22 ust.1 PZP (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP), f) nie złożyli oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków z postępowania o których mowa w art. 24 ust.1 PZP, g) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 PZP. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. 4 do SIWZ) II. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). III. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. 3 do SIWZ). IV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atest PZH. W przypadku produktów, które nie posiadają atestu, dołączyć należy kartę charakterystyki oferowanego towaru. Na każde żądania zamawiającego po zawarciu umowy, Wykonawca obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające treść oświadczenia. V. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowo-cenowy (zał.1 do SIWZ), 2) Formularze cenowe (zał. 2/1-2/2 do SIWZ) 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Dokumenty wymienione w pkt. I.1, II.1 i 2, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. I.2, 3 i 4, III, IV.1, V. 1 i 2 winny być złożone w oryginale. Dokument z pkt V.3 winien być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. V.5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26,
48-100 Głubczyce,
sekretariat - III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Likwidacji ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dot..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chemii specjalistycznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chemii specjalistycznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa chemii gospodarczej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chemii gospodarczej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.50.00-3, 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Przebudowa ulicy Staszica w Głubczycach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.