Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Łowicz: Prowadzenie Targowiska Miejskiego
Numer ogłoszenia: 198481 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, fax 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.lowicz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie Targowiska Miejskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest powierzenie wykonywania zadania z zakresu gospodarki komunalnej w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz.U. z 1997 r. Nr 9, poz. 43 z poźn. zm.), polegającego na prowadzeniu Targowiska Miejskiego w Łowiczu przy zbiegu ul. Gen. Wł. Sikorskiego i ul. Starzyńskiego w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2010 r. jako urządzenia komunalnego przeznaczonego do bieżącego zaspokajania zbiorowych potrzeb mieszkańców Gminy Miasta Łowicza, określonego w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą: Usługi zarządzania gruntami i oznaczonego kodem: 70332100-8. W celu wykonania powierzonego zadania wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Wykonania całości przedmiotu zamówienia we własnym zakresie bez powierzania prowadzenia Targowiska Miejskiego w Łowiczu osobom trzecim. 2.Współdziałania z Inkasentem wyznaczonym przez Radę Miejską w Łowiczu do poboru opłaty targowej. 3.Dzierżawienia terenu Targowiska Miejskiego w Łowiczu z możliwością poddzierżawiania osobom trzecim części nieruchomości gruntowych Targowiska Miejskiego w Łowiczu w trakcie trwania umowy. 4.Przestrzegania wymogów sanitarnych, weterynaryjnych, porządkowych i przeciwpożarowych wynikających ze stosownych przepisów. 5.Utrzymywania dzierżawionego Targowiska Miejskiego Łowiczu oraz jego bezpośredniego sąsiedztwa w należytym porządku i czystości. 6.Całodobowego dozorowania terenu Targowiska Miejskiego w Łowiczu. 7.Zbierania znajdujących się na terenie dzierżawionego Targowiska Miejskiego w Łowiczu odpadów komunalnych zgodnie z wymaganiami określonymi w uchwale Nr LII/328/2006 Rady Miejskiej w Łowiczu z dnia 23 lutego 2006 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Łowicza. 8.Zawarcia stosownej umowy z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz okazywania na żądanie Zamawiającego ww. umowy i dowodów płacenia za takie usługi. 9.Pokrywania wszelkich wydatków związanych z funkcjonowaniem Targowiska Miejskiego w Łowiczu, w szczególności: podatku od nieruchomości, czynszu dzierżawnego, opłat za zużycie wody, energii elektrycznej, odbiór odpadów komunalnych. 10.Utrzymywania i konserwacji urządzeń energetycznych. 11.Prowadzenia i utrzymania Ustępu Publicznego (Szaletu Miejskiego). 12.Dbania o utrzymanie sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej na Targowisku Miejskim w Łowiczu w należytym stanie technicznym. 13.Dbania o utrzymanie ogrodzenia okalającego Targowisko Miejskie w Łowiczu w należytym stanie technicznym. W celu wykonania powierzonych zadań określonych wyżej, Zamawiający odda Wykonawcy w dzierżawę Targowisko Miejskie w Łowiczu położone przy zbiegu ul. gen. Wł. Sikorskiego i ul. Starzyńskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.21.00 - Usługi zarządzania gruntami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3.Wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu. 5.Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6.Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, wykonawca powinien: 1.Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy. ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: 5.Złożenie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w wymaganym terminie, jednej pisemnej kompletnej oferty w języku polskim. 6.Wniesienie wadium zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy. 2.Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin Komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń. 1.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym. 2.Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w Ustawie, tzn.: a)że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub że nie wykonując zamówienia lub wykonując zamówienie nienależycie dobrowolnie naprawił szkodę do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (art. 24 ust. 1 pkt 1 Ustawy), b)że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy), c)że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (art. 24 ust. 1 pkt 3 Ustawy), d)w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, e)w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f)w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, g)w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h)w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i)w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Uwaga: Wykonawca wybiera z wymienionych oświadczeń od pkt 6. A. ust. 4 od lit. d do lit. i oświadczenie odpowiadające jego formie organizacyjnej i składa je poprzez całościowe zacytowanie w brzmieniu jak wyżej. j)że nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, k)że nie złożył nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5.Oświadczenie informujące, że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. 6.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 7.Oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia /wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego, oraz wstępne określenie formy, w jakiej to zabezpieczenie zostanie wpłacone /wniesione (podać formę). Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w pkt 6. A. ust. 1 i 4 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. Wykaz dokumentów. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a)wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, b)pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum regulującą ich współpracę. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6. B. ust. 1 i 3, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Uwagi: 1.Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 2.Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 3.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt 6. B. ust. 1, 3 i 5 złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.lowicz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejskiw Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, Wydział Spraw Komunalnych i Reagowania Kryzysowego, budynek: C, pokój Nr: 46..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99 - 400 Łowicz, budynek: A, pokój Nr: 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W pkt IV.2.1) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu pn.Kryteria oceny ofert ze względu na istniejące ograniczenia w redagowaniu niniejszego formularza zaznaczono: najniższa cena, jadnakże informujemy wykonawców, że: niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy usługi polegajacej na prowadzeniu Targowiska Miejskiego w Łowiczu w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2010 r. prowadzone jest z uwzględnieniem odpowiednio przepisów o zamówieniach publicznych. Dlatego też prawidłowym kryteriu oceny ofert, uwzglednionym i szczegółowo opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest: najwyższa oferowana kwota miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto (wraz z podatkiem VAT), nie niższa jednak od kwoty: 8 000,00 zł. brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 brutto) - 100%.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
więcej: przetargi w Łowiczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.