To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-09-18
Jod³owa: Remont drogi M. Leja nr ewid. gruntu 2154, 2155/1, 2153/3, 2153/5, 2156/1, 3521/2, 3520/4, 3688/1, 3689/2, 3690/2, 3692/2, 3676/1, 3676/3, 3696/4, 3696/6, 3671/1, 3697/6, 3699/4, 3698/2, 3669/1, 3659/6, 3659/4, 3660/4, 3652/2, 3654/2, 3653/2, 3574/4, 3574/6, 3575/5, 3651/4, 3576/1, 3578/1, 3639/2, 3638/2, 3637/2, 3633/2, 3537/1, 3537/2, 3537/4, 3655/3 w miejscowo¶ci Jod³owa w km 0+000-1+880 wraz z remontem mostu w km 0+150
Numer og³oszenia: 198499 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 268568 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jod³owa, Jod³owa 1A, 39-225 Jod³owa, woj. podkarpackie, tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, faks 14 630 20 02;683 30 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont drogi M. Leja nr ewid. gruntu 2154, 2155/1, 2153/3, 2153/5, 2156/1, 3521/2, 3520/4, 3688/1, 3689/2, 3690/2, 3692/2, 3676/1, 3676/3, 3696/4, 3696/6, 3671/1, 3697/6, 3699/4, 3698/2, 3669/1, 3659/6, 3659/4, 3660/4, 3652/2, 3654/2, 3653/2, 3574/4, 3574/6, 3575/5, 3651/4, 3576/1, 3578/1, 3639/2, 3638/2, 3637/2, 3633/2, 3537/1, 3537/2, 3537/4, 3655/3 w miejscowo¶ci Jod³owa w km 0+000-1+880 wraz z remontem mostu w km 0+150.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Projektowane przedsiêwziêcie dotyczy remontu drogi gminnej M. Leja w m. Jod³owa o d³ugo¶ci 1880 m. Droga posiada jezdnie o nawierzchni bitumicznej, szeroko¶ci 2,50 m, z obustronnymi, przero¶niêtymi traw± poboczami ziemnymi. Na ca³ej d³ugo¶ci drogi nawierzchnia jezdni znajduje siê w z³ym stanie technicznym; jest zniszczona, z licznymi pêkniêciami, wysadzinami, wybojami, koleinami oraz prze³omami , co ¶wiadczy o znacznym stopniu zu¿ycia technicznego i u¿ytkowego obiektu, stwarzaj±cego zagro¿enie bezpieczeñstwa dla jego u¿ytkowników. Istniej±cy system oraz urz±dzenia odwadniaj±ce nie zapewniaj± sprawnego odprowadzania wód opadowych z obszaru pasa drogowego. Powodem w/w nieprawid³owo¶ci s± zamulone rowy odwadniaj±ce, jak równie¿ uszkodzone i niedro¿ne poprzeczne przepusty rurowe, zamontowane w korpusie drogi. Remont drogi nale¿y rozpocz±æ od obustronnego, mechanicznego ¶ciêcia poboczy z odwiezieniem ¶cinki na odleg³o¶æ do 1 km. Kolejnym etapem bêdzie oczyszczenie rowów odwadniaj±cych z namu³u, z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wymiana uszkodzonych i niedro¿nych betonowych, poprzecznych przepustów rurowych na nowe, wykonane z krêgów ¿elbetowych o ¶rednicy O 1000 mm - szt. 1 i O 1200 mm - szt. 1. Wymienione krêgi ¿elbetowe w remontowanych przepustach u³o¿one zostan± na ³awie ¿wirowej o grubo¶ci warstwy 25 cm po zagêszczeniu. Dla zabezpieczenia krêgów przed przemieszczeniami oraz deformacj± obydwóch przepustów, wszystkie miejsca ich styku nale¿y usztywniæ i zastabilizowaæ poprzez wykonanie opasek ¿elbetowych. Przestrzeñ wykopów nad zamontowanymi krêgami przepustowymi nale¿y do wysoko¶ci 20 cm ponad górn± ich krawêd¼ obsypaæ piaskiem, za¶ powy¿ej do rzêdnej pod³o¿a bitumicznej, profilowej warstwy nawierzchni jezdni drogowej, wykop uzupe³niæ kamiennym kruszywem ³amanym. Warstwy kruszywa odpowiednio zagê¶ciæ. Po wymianie zniszczonych krêgów przepustowych niezbêdna bêdzie obudowa wlotów i wylotów przepustów ¿elbetowymi ¶ciankami czo³owymi. Wszystkie elementy monolitycznych ¶cianek czo³owych nale¿y zbroiæ podwójnymi siatkami z prêtów ¿ebrowanych o ¶rednicy O 10 mm i oczkach 15 x 15 cm. Fragment skarpy rowu odwadniaj±cego, usytuowany naprzeciwko obudowanego ¿elbetow± ¶ciank± czo³ow± wylotu przepustu poprzecznego z krêgów ¿elbetowych o ¶rednicy O 1000 mm, przewidziany zosta³ do umocnienia prefabrykowanymi, a¿urowymi p³ytami betonowymi typu JOMB. W ramach niniejszego przedsiêwziêcia inwestycyjnego uwzglêdniono równie¿ obudowê ¿elbetowymi ¶ciankami czo³owymi wlotu i wylotu istniej±cego przepustu poprzecznego, wykonanego z rur typu PRAGMA o ¶rednicy O 800 mm. Dla zapewnienia stabilno¶ci korpusu drogowego i miejscowego zabezpieczenia obiektu przed zagro¿eniem uaktywnienia siê procesu osuwiskowego, na odcinku 40,00 m konieczna jest zabudowa prawostronnego rowu odwadniaj±cego krêgami ¿elbetowymi o ¶rednicy O 1200 mm. Technologia monta¿u kolektora ³±cznie z zabudow± wlotu i wylotu to¿sama jak dla wykonania przepustu poprzecznego przez korpus drogowy, z wyj±tkiem górnej warstwy obsypki kruszywem ³amanym, gdzie w tym przypadku do poziomu pobocza drogowego, wykonaæ nale¿y odpowiednio zagêszczony nasyp ziemny. W ramach projektowanego remontu drogi, obustronne krawêdzie pocz±tkowego odcinka jezdni w km 0+000 ÷ 0+040 nale¿y obramowaæ prostok±tnymi, ¶ciêtymi, betonowymi krawê¿nikami drogowymi o wymiarach 100 x 30 x 20 cm, u³o¿onymi na ³awie betonowej, zabezpieczaj±cymi przyleg³e posesje przed nap³ywem wody deszczowej sp³ywaj±cej z pasa drogowego. Górne krawêdzie krawê¿ników poza zjazdami usytuowaæ 14 cm ponad poziom przyleg³ej nowej nawierzchni bitumicznej, za¶ na d³ugo¶ci zjazdów do przyleg³ych posesji wysoko¶æ t± nale¿y obni¿yæ do 4 cm. Przy prawostronnej krawêdzi jezdni, w bezpo¶rednim s±siedztwie u³o¿onych krawê¿ników, niezbêdny jest monta¿ 2 szt. ulicznych kratek ¶ciekowych, odprowadzaj±cych wody opadowe z jezdni do istniej±cego, usytuowanego w prawej czê¶ci pasa drogowego, kolektora kanalizacji deszczowej. Po³±czenie kratek ¶ciekowych z kolektorem rurami kanalizacyjnymi PVC, typu ciê¿kiego, o ¶rednicy O 160 mm. W czê¶ci pocz±tkowej w/w odcinka drogi, przy lewostronnej granicy pasa drogowego, na d³ugo¶ci 6,00 m, przyjêto monta¿ stalowej, wbijanej, pojedynczej bariery drogowej, zabezpieczaj±cej przed uszkodzeniem ogrodzenie przyleg³ej dzia³ki siedliskowej. Na powierzchni najbardziej zdeformowanych i uszkodzonych odcinkach jezdni bitumicznej przyjêto miejscowe wyrównanie wyrw i nierówno¶ci mieszank± mineralno - bitumiczn±, a na ca³ej d³ugo¶ci remontowanej drogi wzmocnienie (zbrojenie) projektowanej nawierzchni bitumicznej siatk± z w³ókien szklanych, o wytrzyma³o¶ci 50 x 50 kN, dostosowan± do wbudowania w nawierzchniach bitumicznych dróg i lotnisk. Siatkê nale¿y wbudowaæ na warstwie profilowej z mieszanki mineralno - bitumicznej, o grubo¶ci 3 cm po zagêszczeniu, u³o¿onej na wcze¶niej oczyszczonej i skropionej asfaltem istniej±cej, zniszczonej nawierzchni jezdni. Wbudowan± siatkê wzmacniaj±c± nale¿y przykryæ warstw± wi±¿±c± o grubo¶ci 3 cm po zagêszczeniu. Przed przyst±pieniem do uk³adania warstwy wi±¿±cej, ca³a wzmocniona siatk± powierzchnia pod³o¿a, podlegaæ bêdzie równie¿ dok³adnemu skropieniu asfaltem w ilo¶ci 0,5 kg/m2 powierzchni. Na ca³ym odcinku drogi przewidziano u³o¿enie wierzchniej warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, grysowo - ¿wirowej, Standard II, o grubo¶ci 3 cm po zagêszczeniu. Now± nawierzchniê jezdni nale¿y wyprofilowaæ z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniaj±cych. W miejscach styku projektowanej nawierzchni jezdni z innymi, istniej±cymi nawierzchniami bitumicznymi wystêpuj±cych ci±gów jezdnych, dla zapewnienia w³a¶ciwych ich po³±czeñ, niezbêdne jest wykonanie mechanicznego frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno. G³êboko¶æ frezowania 4 cm. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej nale¿y wyrównaæ, wyprofilowaæ i utwardziæ mieszank± t³uczniow± obustronne pobocza drogowe o szeroko¶ci 30 cm. Grubo¶æ warstwy utwardzenia poboczy 9 cm. Nale¿y równie¿ uwzglêdniæ w³a¶ciwe wyprofilowanie i po³±czenie nowej nawierzchni jezdni drogowej z istniej±cymi nawierzchniami zjazdów do przylegaj±cych posesji i nieruchomo¶ci, ca³kowicie eliminuj±ce jakiekolwiek pogorszenie stanu technicznego istniej±cych obiektów. Do tego celu przewidziano zastosowanie kruszywa kamiennego o granulacji pozwalaj±cej na w³a¶ciwe zaklinowanie wbudowanych warstw wyrównuj±cych. Wykonanie w/w robót jest konieczne ze wzglêdu na podniesienie niwelety jezdni drogowej o ¶redni± bezwzglêdn± wielko¶æ 9 cm. 2.2 Projektowany zakres robót remontowo - in¿ynieryjnych zachowuje dotychczasowe parametry techniczne obiektu, przyjête wcze¶niej rozwi±zania konstrukcyjno - materia³owe przy zastosowanym schemacie statycznym g³ównego ustroju no¶nego. Do wykonania remontu ¿elbetowych elementów konstrukcyjnych mostu nale¿y zastosowaæ beton B-30, o konsystencji gêstoplastycznej, zbrojony stal± kl. A-III. Podczas ca³ego procesu betonowania elementów konstrukcyjnych, nale¿y uk³adan± mieszankê na bie¿±co zagêszczaæ, u¿ywaj±c do tego celu wibratora pogr±¿alnego. Dla zapewnienia sprawnego odprowadzenia wody deszczowej z jezdni mostu, górn± powierzchniê ¿elbetowej p³yty przês³owej nale¿y ukszta³towaæ z dwustronnym spadkiem poprzecznym o wielko¶ci 1,0 %, Wykonanie nawierzchni jezdni mostu przewidziano z masy mineralno - asfaltowej o grubo¶ci warstwy 6 cm po zagêszczeniu. Wszystkie powierzchnie ¿elbetowych elementów obiektu od strony styku z naziomem, nale¿y dwukrotnie zaizolowaæ roztworem asfaltowym, lepikiem na zimno. Wzd³u¿ obustronnych krawêdzi p³yty przês³owej oraz na skrzyde³kach zamocowane zostan± stalowe balustrady mostowe o wysoko¶ci 1,15 m. S³upki balustrad mocowane bêd± poprzez przyspawanie do marek stalowych, ustawionych i zakotwionych w betonie w trakcie betonowania p³yty przês³owej. Niniejsze przedsiêwziêcie inwestycyjne wymaga równie¿ odbudowy, zniszczonych obustronnych dojazdów do mostu. Dojazdy nale¿y odpowiednio ukszta³towaæ i wyprofilowaæ. Uzupe³nienie i zagêszczenie nasypów dojazdów w bezpo¶rednim s±siedztwie przyczó³ków, bêdzie mo¿liwe po uzyskaniu wymaganej wytrzyma³o¶ci betonu w wykonanych elementach konstrukcyjnych. Nawierzchnia zostanie utwardzona mas± bitumiczn±, u³o¿on± na wcze¶niej wykonanych kamiennych warstwach podbudowy. Na d³ugo¶ci dojazdów przewidziano wyprofilowanie i utwardzenie mieszank± t³uczniow± obustronnych poboczy drogowych. Szeroko¶æ poboczy 0,50 m. Brzegi koryta potoku na odcinkach po 5,00 m w górê i dó³ cieku zostan± zabezpieczone budowlami faszynowo-kamiennymi, wykonanymi z koszy siatkowo - kamiennych o module 1,50 x 1,00, zag³êbionych 0,50 m w dnie potoku, na pod³o¿u ze ¶ció³ki faszynowej. Do wykonania koszy nale¿y u¿yæ gruby kamieñ ³amany, przeznaczony do budowy obiektów in¿ynierskich. Siatkê o oczkach od 12 x 12 cm do 15 x 15 cm nale¿y wykonaæ z drutu ocynkowanego o przekroju 4 mm. Ca³o¶æ wykonanego zabezpieczenia dna potoku oraz skarp brzegowych musi byæ dok³adnie z sob± powi±zana, zakotwiona i zespolona z pod³o¿em. Odcinki dna potoku w obrêbie umocnionych brzegów nale¿y zabezpieczyæ narzutem kamiennym o grubo¶ci 40 cm. W wyniku przeprowadzonego remontu nie zmieni siê lokalizacja obiektu, jak równie¿ zachowane zostan± wszystkie jego dotychczasowe parametry techniczne. 2.3 Dok³adny opis i zakres robót okre¶lony zosta³ w projekcie, opisie technicznym, przekrojach, szczegó³owych specyfikacjach technicznych. 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: a) obs³ugê geodezyjn± robót, wykonanie niezbêdnych prób, badañ, pomiarów i zabezpieczeñ wraz z op³atami za ich wykonanie, b) informowania Zamawiaj±cego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okoliczno¶ciach, które mog± wp³yn±æ na jako¶æ robót lub termin zakoñczenia robót, c) ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbêdnego zaplecza technicznego i placu sk³adowego materia³ów, d) ubezpieczenie placu budowy, e) uporz±dkowanie placu budowy, f) zapewnienia na w³asny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji, g) przywrócenie s±siedniego terenu do stanu pierwotnego (przej¶cia przez drogi, dojazdy, posesje), h) oznakowanie, zabezpieczenie niezbêdnego terenu i placu budowy, i) utrzymane przejezdno¶ci ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, j) uzgadnianie wszystkich robót zwi±zanych z mediami podziemnymi lub nadziemnymi z ich w³a¶cicielami, uzyskanie protoko³ów wszystkich robót zanikowych (dot. mediów) podpisanych przez przedstawicieli w³a¶cicieli. (Brak takich protoko³ów bêdzie skutkowa³o brakiem zap³aty za dany zakres robót), k) monta¿ zastêpczego mostu z elementów powierzonych Wszelkie nazwy w³asne produktów u¿yte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny byæ interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwi±zañ maj±cych zastosowanie w projekcie. Produkty takie mo¿na zast±piæ materia³ami/urz±dzeniami równowa¿nymi innych producentów pod warunkiem spe³nienia zapisów STWiORB z zastrze¿eniem, ¿e je¶li zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie nazwy norm u¿yte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe, mo¿liwe do zamiany przez równowa¿ne normy..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eurovia Polska S.A., Bielany Wroc³awskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 623576,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 620992,28
Oferta z najni¿sz± cen±: 620992,28 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 1086914,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI JOD£OWA
wiêcej: przetargi JOD£OWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postêpowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilic±, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postêpowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.