Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Gliwice: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu.
Numer ogłoszenia: 198530 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych , ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, faks 032 230-68-31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Gliwicach przy ul. Krakusa 16, polegająca na sukcesywnej dostawie w poniżej wyszczególnionych pakietach: Pakiet nr 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych Pakiet nr 2: Dostawa nabiału Pakiet nr 3: Dostawa mięsa wędlin i drobiu. Pakiet nr 4: Dostawa pieczywa Pakiet nr 5: Dostawa warzyw i owoców Pakiet nr 6: Dostawa ryb i konserw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 03.22.22.00-5, 15.22.00.00-6, 15.22.00.00-6, 15.24.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo ukończył realizację co najmniej dwóch dostaw artykułów spożywczych odpowiadających rodzajem części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca o wartości nie mniejszej niż: - dla pakietu nr 1 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - co najmniej 40 000,00zł brutto każda - dla pakietu nr 2 - Dostawa nabiału - co najmniej 35 000,00zł brutto każda - dla pakietu nr 3 - Dostawa mięsa wędlin i drobiu - co najmniej 50 000,00zł brutto każda - dla pakietu nr 4 - Dostawa pieczywa co najmniej - 15 000,00zł brutto każda - dla pakietu nr 5 - Dostawa warzyw i owoców - co najmniej 30 000,00zł brutto każda - dla pakietu nr 6 - Dostawa ryb i konserw - co najmniej 5 000,00zł brutto każda W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oswiadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zwarcia umowy, c) zmniejszenia lub zwiększenia ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do określonych w umowie; d) zmiany danych adresowych Dostawcy; f) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Dostawca określi go co do tożsamości w ofercie; g) w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Dostawcy. Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Dostawcy h) w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik, musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/bip/index.php?id=8603/1&i=20710
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych 44-100 Gliwice ul. Chorzowska 5 - Dział Administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych - sekretariat szkoły - pokój nr 139 - I piętro lub listownie na adres zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy, średnio około cztery razy w tygodniu na podstawie składanych zamówień cząstkowych w tym - artykułów ogólnospożywczych - średnio około cztery razy w tygodniu w godz. 6:00 - 10:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Dostawa nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy, średnio około cztery razy w tygodniu na podstawie składanych zamówień cząstkowych w godz. 6:00 - 10:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Dostawa mięsa wędlin i drobiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy, średnio około pięć razy w tygodniu na podstawie składanych zamówień cząstkowych w godz. 6:00 - 8:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy pieczywa będą dokonywane zgodnie z dziennym zapotrzebowaniem Zamawiającego, pięć razy w tygodniu, 2 razy dziennie o godz. 6.00 i o godz. 12:00 transportem na koszt Dostawcy, na podstawie składanych zamówień cząstkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy, średnio około cztery razy w tygodniu w godz. 6:00 - 8:00 na podstawie składanych zamówień cząstkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Dostawa ryb i konserw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SWIZ. Dostawy będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, transportem na koszt Dostawcy jeden raz w tygodniu w godz. od 6:00 10:00 na podstawie składanych zamówień cząstkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.22.00.00-6, 15.24.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Oprogramowanie umożliwiające planowanie zajęć dydaktycznych Politechniki Śląskiej. DZPZ.283.10.2025.DM
- 7-P-25 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, baterii i drobnych urządzeń biurowych.
- ZP/G/11/25 Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.9.2025.AP
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz drobiu do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Dostawy artykułów spożywczych ZP 4/2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: Owoce cytrusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.