Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Sławoborze: <
Numer ogłoszenia: 19861 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzecku , Krzecko 5, 78-314 Sławoborze, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 36 47 590, faks 94 36 47 284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: krzeckodps@ceti.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: < II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności i artykułów chemii gospodarczej dla DPS Krzecko w podziale na pakiety - liczba pakietów 7. Pakiet nr 1 - CPV15112000-9 mięso,produkty mięsno - wędliniarskie. Pakiet nr 2 -CPV 15500000-9 - produkty mleczarskie. Pakiet nr 3 - CPV 15811000-6 wyroby piekarnicze. Pakiet nr4 - CPV 03142500-3 artykuły spożywcze sypkie, koncentraty i przyprawy. Pakiet nr 5 - CPV24000000-4 artykuły chemii gospodarczej. Pakiet nr 6 - CPV 15331170-9 mrożone artykuły spożywcze. Pakiet nr 7- CPV 15300000 warzywa i owoce świeże.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 24.00.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiadania aktualnego zezwolenia Terenowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzającym uprawnienie do realizacji przedmiotu zamówienia. Posiadania aktualnej decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności , w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego ,które mają być produkowane w tym zakładzie (art,20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz.U. z 2005r nr17, poz 127) lub decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy, a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub decyzja PPIS o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego,nieobjętego urzędową kontrolą organu Inspekcji Weterynaryjnej ,określającą rodzaj i zakres działalności. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1ustawy prawo zamówień publicznych. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsk.powiatswidwinski.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Krzecku ,ul Krzecko 5,78-314 Sławoborze. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa żywności artykułów chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Krzecku, ul. Krzecko 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa żywności i artykułów chemii gospodarczej w podziale na pakiety (liczba pakietów od 1 do 7) transportem wykonawcy w ilościach mniejszych określonych przez zamawiającego zgodnym z asortymentem (załącznik nr2 SIWZ) telefonicznie lub faksem do domu PomocySpołecznej w Krzecku.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-9, 15.50.00.00-3, 15.91.10.00-6, 15.33.11.70-9, 15.30.00.00-0, 03.14.25.00-0, 24.00.00.00-4. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Krzecku , ul. Krzecko 5, 78-314 Slawoborze.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.