To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Słupca: Przebudowa drogi w miejscowości Marcewek
Numer ogłoszenia: 198633 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168465 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupca, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 63 2743676, faks 63 2743676.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w miejscowości Marcewek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi położonej na dz. o numerach ewidencyjnych 171 i 174 (odcinek 1 km 0+000 do 0+421,20) i dz. 205 (odcinek 2 km 0+421,2 do 0+985) - obręb Marcewek o łącznej długości dwóch odcinków 985,00m i szerokości nawierzchni asfaltowej 4,00m w m. Marcewek w granicach istniejącego pasa drogowego tj. na dz. jw. polegającą na wykonaniu nawierzchni ulepszonej z betonu asfaltowego na podbudowie zasadniczej z tłucznia kamiennego wraz z poboczami. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu wykonania przedmiotu zamówienia - najpóźniej do dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji budowlanej, projekcie umowy oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Zasady gwarancji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, oraz odpowiadającym normom obowiązującym w danych zakresie, ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w kosztorysie ofertowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Wielobranżowy "TRANS- BRUK" Marek Begier
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Wielobranżowy "TRANS- BRUK" Marek Begier
- Zakład Wielobranżowy TRANS-BRUK Marek Begier, Ul. Wiosny Ludów 58, 62-330 Nekla, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345837,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 368488,18
Oferta z najniższą ceną: 368488,18 / Oferta z najwyższą ceną: 445986,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 572 obręb Grotniki Duże od km 0+000 do km 0+760 dł. 760mb."
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.