eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piłaprzebudowa Galwanizerni - budynek 78, na budynek techniczno-garażowy, rozbiórka budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-02

POZYCJA 19863

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piła: przebudowa Galwanizerni - budynek 78, na budynek techniczno-garażowy, rozbiórka budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, do kontaktów: Dorota Łuczkowska tel. 067/352-26-16 Maciej Myszkowski tel. 067/352-26-19, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, fax 067 3522609, e-mail: Dag@pwsz.pila.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwsz.pila.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa Galwanizerni - budynek 78, na budynek techniczno-garażowy, rozbiórka budynku gospodarczego oraz zagospodarowanie terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piła, ul. Podchorążych 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane w skład, których wchodzą: roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, konstrukcja stalowa,roboty murowe, tynki, okładziny, szpachlowanie, malowanie wewnętrz budynku, podłoża i posadzki, stropodach, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i wewnętrzna, elewacja, zagospodarowanie terenu, instalacja alarmowa. 2. Roboty sanitarne w skład, ktorych wchodzi: wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wewnetrzna instalacja co. 3. Roboty elektryczne w skład, których wchodzi: instalowanie rozdzielni elektrycznych, roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej, instalacja oświetleniowo-gniazdowa, montaż opraw oświetleniowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; e) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie przydzielenia zamówienia, podpisać umowę; g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że wykonawca dokonał wizji, zapoznał się z miejscem i obiektem, w którym wykonywane będą prace; ---------------------------------------------- i) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego konsorcjum obowiązuje załączenie pełnomocnictwa upoważniającego lidera konsorcjum do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ; j) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; k) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert l) Dowód wniesienia wadium; m) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności (PIT-36) - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. n) Kosztorys ofertowy o) Referencje. p) Uprawnienia kluczowego personelu. r) Dowody na posiadanie kapitału obrotowego umożliwiającego realizację tego kontraktu. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. s)Informacje na temat doświadczenia: wykaz wykonywanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami (referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. t)Wykaz podwykonawców - podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. u) Kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z posiadanymi uprawnieniami. w) Główne pozycje sprzętu budowlanego niezbędnego do realizacji kontraktu jakim dysponuje wykonawca; x) Cena oferty; y) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. z) Harmonogram rzeczowo-finansowy. aa) Pełnomocnictwa. ab) Karta gwarancyjna. ac) Parafowany przez wykonawcę \Projekt umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 105

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16.500 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawcy byli głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu i wartości min. 600.000 zł brutto (aby spełniać ten wymóg, prace, na które wykonawca powołuje się, muszą być ukończone w 70 procentach); 2. Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji zamówienia (własny sprzęt, wydzierżawiony, wynajmowany, itp.), jakim musi dysponować wykonawca: a) agregat tynkarski, b) betoniarka wolnospadowa elektryczna, c) ciągnik kołowy, d) koparka gąsienicowa 0,25 m3, e) koparka jednonaczyniowa kołowa podsiębierna 0,9-1,2 m2, f) młot wyburzeniowy hydrauliczny na podwoziu gąsienicowym, g) piła do cięcia kostki, h) rusztowanie, i) przyczepa dłużycowa 10 t, j) równiarka samojezdna, k) samochód dostawczy, l) samochód skrzyniowy z zamontowanym żurawikiem 10-15 t, m) spawarka elektryczna wirująca 300 A, n) spycharka gąsienicowa, o) środek transportowy, p) walec samojezdny wibracyjny 7,5 t, q) walec statyczny samojezdny 10t, r) wibrator powierzchniowy, s) wyciąg, t) wyciąg masztowy z napędem elektrycznym 0,5 t, u) zagęszczarka wibracyjna, v) żuraw okienny 0,5 t, w) żuraw okienny przenośny, x) żuraw samochodowy 12-16 t. 3.Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze Kierownika. Kierownik Budowy musi posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zmian.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006, Nr 83, poz. 578), oraz być wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i legitymować się stosownym zaświadczeniem, aktualnym w dacie złożenia oferty przetargowej, wydanym przez właściwą Izbę. 4. Kierownik robót branży elektrycznej musi posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zmian.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006, Nr 83, poz. 578), oraz być wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i legitymować się stosownym zaświadczeniem, aktualnym w dacie złożenia oferty przetargowej, wydanym przez właściwą Izbę. 5. Kierownik robót branży sanitarnej i wod.-kan. musi posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zmian.) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006, Nr 83, poz. 578), oraz być wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i legitymować się stosownym zaświadczeniem, aktualnym w dacie złożenia oferty przetargowej, wydanym przez właściwą Izbę. 6. Wykonawcy muszą dysponować aktywami płynnymi i kredytami, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł; 7. Wykonawcy muszą posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Przedmiot przetargu zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 3,5 miesiąca od dnia podpisania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał sprawdzenia powyższych informacji na podsatwie wypełnionych załączników dołączonych do SIWZ oraz przedstawionych dokumentów wymaganych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85 2. termin realizacji 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pila.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:15, siedziba PWSZ przy ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, II piętro sala senatu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.