Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Krośniewice: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W NOWEM, GM. KROŚNIEWICE
Numer ogłoszenia: 19868 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośniewice , ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523024, faks 0-24 25 47 782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W NOWEM, GM. KROŚNIEWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowem, gm. Krośniewice, obejmującym w swym zakresie: a) wykonanie instalacji sanitarnych w budynku stacji i zaplecza (wod.-kan., osuszania powietrza, wentylacji i ogrzewania), b) roboty rozbiórkowe instalacyjne, c) wykonanie instalacji elektrycznych i rozdzielnic, d) wykonanie rurociągów technologicznych zewnętrznych: wody surowej, wody uzdatnionej oraz ścieków z płukania filtrów i sanitarnych, e) wykonanie zbiornika wyrównawczego wody uzdatnionej, żelbetowego, o pojemności całkowitej 655,00 m3, dwukomorowego o przekroju kołowym, o średnicy wewnętrznej 12,00 m i wysokości w świetle wewnętrznym 5,80 m, f) wykonanie instalacji technologicznych w budynku stacji i zbiorniku wyrównawczym: - instalacja technologii uzdatniania (wodne i sprężone powietrze) uzdatniania dwustopniowe metodą filtracji ciśnieniowej o wydajności 45,0-70,0 m3/h na filtr o średnicy 180 cm (4 szt.), - instalacja technologii pompowania II stopnia, - instalacja pompowania płucznego, - instalacja pompowania II stopnia, g) wykonanie robót budowlanych - prace rozbiórkowe, wyburzeniowe i modernizacyjne w budynku technologicznym wraz z zapleczem techniczno - socjalnym oraz prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne w tym budynku, h) wykonanie dróg i chodników, i) wytyczenie geodezyjne oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, j) wykonanie badań (w tym m.in. badań wody surowej i uzdatnionej), k) wykonanie prób i rozruchu technologicznego oraz wykonanie sprawozdania z rozruchu technologicznego, l) sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika. 2) Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: a) przekazanie wykonawcy terenu budowy, b) ustanowienie inspektora nadzoru, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, c) kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania, d) koordynacja wykonania robót, e) bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, f) wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek, g) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, h) prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac i wbudowanych materiałów zgodnie z normami, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, i) monitorowanie dostaw materiałów budowlanych, sprawdzanie, czy dostarczone materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty, j) ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, k) opiniowanie projektów aneksów do umowy z wykonawcą robót, l) przeprowadzanie odbioru robót zanikających oraz ulegających zakryciu, odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania, m) organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcą robót i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych; omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywanych robót z przepisami prawa, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów oraz przepisami normatywnymi; wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji, n) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz listy wad i usterek z terminem ich usunięcia, o) nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot wynagrodzenia wykonawcy, p) przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej, q) pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego, r) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją, s) przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych, t) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, u) kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: - analiza harmonogramów płatności wykonawcy robót za wykonane roboty i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, - analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wniosków o płatność - dla wykonawcy, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, - regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji; opracowanie i ustalenie procedury kontroli zmian kosztów, - kontrola prawidłowości wystawianych faktur co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót bez prawa ich odbioru, - naliczanie kar umownych dla wykonawcy robót i przekazywanie danych Zamawiającemu w celu egzekwowania tych kar, - weryfikacja kosztorysów w zakresie robót zamiennych i dodatkowych oraz zastosowanych nośników cen, - ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości robót, - wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, - rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego. 3) Wykonawca zobowiązuje się do minimum trzech pobytów w tygodniu na budowie (w czasie trwania robót budowlanych), które będą potwierdzane przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do umowy) oraz dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, przybycie w ciągu maksymalnie 1 godz. 4) Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowem, gm. Krośniewice, realizowane jest w ramach II ETAPU projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem. Ww. projekt realizowany jest na podstawie Umowy o przyznanie pomocy Nr 00212-6921-UM0501885/11 w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, z dnia 9 listopada 2011 r., i ma na celu uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową/przebudową/rozbudową stacji uzdatniania wody pracującą na wodach wgłębnych w technologii filtracji ciśnieniowej dwustopniowej o wydajności układu co najmniej 50 m3/h. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, z których jednoznacznie musi wynikać, iż warunek ten wykonawca spełnił, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie doświadczenie (1 osoba), - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie doświadczenie (1 osoba), - dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie doświadczenie (1 osoba). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, z których jednoznacznie musi wynikać, iż warunek ten wykonawca spełnił, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, z których jednoznacznie musi wynikać, iż warunek ten wykonawca spełnił, stosując formułę spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się: a) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. IX. SIWZ potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w pkt. VIII. SIWZ, c) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 2) zmiany stawki podatku VAT (w przypadku zmian ustawowych), 3) zmian osobowych: wykazanych pracowników i osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego, 4) zmiany podwykonawcy lub innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej 5) zmiana terminów realizacji w następujących przypadkach: a) wstrzymanie realizacji prac spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, b) działania siły wyższej, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację prac, d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe Zmiana terminu może ulec przesunięciu wyłącznie za zgodą Zamawiającego tylko o niezbędny czas ustalony indywidualnie, w zależności od przyczyny zwłoki, na pisemny wniosek Wykonawcy. Każda w ww. zmian nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy i zostać potwierdzona w protokole koniczności spisanym przez strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, w pokoju nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, sekretariat - pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nowem, gm. Krośniewice, realizowane jest w ramach II ETAPU projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem. Ww. projekt realizowany jest na podstawie Umowy o przyznanie pomocy Nr 00212-6921-UM0501885/11 w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, z dnia 9 listopada 2011 r., i ma na celu uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn: "Przebudowa ul. Szkolnej w Sarnowie".
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka w mieście Sierpc w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.