eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówPrzedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Stryków: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012.
Numer ogłoszenia: 198700 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m, o pow. całkowitej 1860 m² (pole gry 26,0 x 56,0 m), nawierzchnia przepuszczalna trawa syntetyczna na podbudowie dynamicznej, wodoprzepuszczalnej, 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10 m o pow. całkowitej 613,11 m² (pole do gry 15,10 x 28,10 m), nawierzchnia przepuszczalna poliuretanowo-gumowa na podbudowie dynamicznej (wodoprzepuszczalnej), Na boisku znajdować się będą następujące pola gier: -pole do gry w koszykówkę, -pole do gry w siatkówkę. Budowa boisk obejmuje następujące roboty budowlane: -rozbiórki istniejących nawierzchni w niezbędnym zakresie, -korytowanie pod boiska i przylegające do nich chodniki, -ustalenie poziomu podbudowy - wykopy, -ustalenie poziomu podbudowy - nasypy zagęszczone, -wykonanie fundamentów pod wyposażenie boisk, -korytowanie pod ułożenie drenażu wgłębnego i ułożenie drenażu w obrębie boisk, -wykonanie nawierzchni sportowej wraz z podbudową, -formowanie skarp, -montaż wyposażenia boisk. 3.Budowa obiektu zaplecza sanitarnego z infrastruktura towarzyszącą: -przyłącza, -obiekty małej architektury, -ogrodzenia i łapacze piłek, -oświetlenie terenu, -nawierzchnie chodników wraz z podbudową, zieleń, trawniki. - zamówienie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 9 i 10 do SWIZ. Przedmiar robót (kosztorys nakładczy) dołączony do SWIZ - zał. 11- stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty. Podstawą sporządzenia oferty jest SWIZ dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 i 10. Wykonawca jest zobowiązany sprawdzić przedmiar robót oraz zapoznać się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy O wyrobach budowlanych Dz. U. 2004.92.881 oraz ustawy Prawo budowlane Dz. U. 06.156.1118. -Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -Wymagany okres gwarancji na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopie dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. budowa obiektów sportowych, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWIZ. Wykonawca gwarantuje, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. -Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. - Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2, 3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3, 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie, zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 7. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.formularz ofertowy - załącznik nr1, 2.dowód wniesienia wadium, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do Wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6, 2.dokumenty stwierdzające, że osoby (tj. kierownicy budowy), które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca według załącznika nr 5, 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. budowa obiektów sportowych, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważną co najmniej w dniu składania ofert. 2.Inne wymagane dokumenty: a)wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, b)zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4, c)szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem, d)kosztorys ofertowy, e)harmonogram rzeczowo - finansowy na realizację przedmiotu zamówienia pkt III. SWIZ. 1.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków jakościowych: A. Materiały na boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki z nawierzchni (syntetycznej) poliuretanowej: 1.Badania za zgodność z normą z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej: 1.Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. 2.Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA, 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, 4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków ul. Kościuszki 27 95 - 010 Stryków pok.20 lub 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków ul. Kościuszki 27 95 - 010 Stryków pok. 2 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.