To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Międzyrzecz: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 198701 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176935 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 3.3 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2011/2012 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 8 km dróg - IV standard) przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: A) świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie (na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard) przy użyciu: - zadanie 1 - piaskarki (ECOS SCHMIDT) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 2 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 3 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 4 - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt stanowiącej własność lub będącej w dyspozycji Wykonawcy. - zadanie 5 - ciągnik rolniczy o min mocy silnika: 150 KM, napęd na tylne i przednie koła wraz z pługiem o min. szerokości roboczej 2,60 m, wysokości min. 1,20 m, prawo/lewo skrętny, dociążany. B) świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu (na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard) przy użyciu: - zadanie 6 - piaskarki (P1) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 7 - piaskarki (P1) - 1 szt. stanowiącej własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pługa średniego 1 szt. stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 8 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 9 - ładowarki do załadunku piasko-soli - 1 szt. - do załadunku z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu. 3.4 Zamówienie obejmuje: - Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz obsługę posypywarek (obsługa techniczna, zakup paliwa i oleju, nadzór nad załadunkiem materiałów do posypywania na piaskarki z zachowaniem zasad p.poż i BHP) i obsługę pługa odśnieżnego. - Zakres usług polegających na odśnieżaniu i posypywaniu dróg materiałami Zamawiającego (po uprzednim otrzymaniu dyspozycji od koordynatora akcji zimowej) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu - wg KWiU 90.00.30 (zgodnie z załączonymi standardami utrzymania - załącznik nr 9 do SIWZ) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu z podziałem na obsługę terenu działania Obwodu Drogowego w Trzcielu oraz Obwodu Drogowego w Popowie (zgodnie z załączoną mapą - załącznik nr 10 do SIWZ): - dla usług świadczonych z bazy OD Popowo (załadunek materiału w Popowie) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard). - dla usług świadczonych z bazy OD Trzciel (załadunek materiałów w Trzcielu) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Trzciel, Pszczew, część Przytocznej oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard). - Utrzymanie ciągłej przejezdności dróg z dopuszczalnymi odstępstwami jak w załączniku nr 9 - standardy i zasady zimowego utrzymania dróg. - Odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej długości i szerokości bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość przy użyciu mieszanki soli z piaskiem (stosunek 1:3). - Zwalczanie śliskości prowadzone będzie przez posypywanie bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość - dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. - Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. - W przypadku awarii sprzętu Wykonawcy uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt. - Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających ciągłą łączność ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków koordynatorowi w Trzcielu z prowadzonej akcji zimowej. - Podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. - Wyposażenie każdego pojazdu pracującego na drodze w światła wysyłające żółte sygnały błyskowe oraz łańcuchy (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych). - Wyposażenie nośnika w urządzenia otrzymane od Zamawiającego umożliwiające jego lokalizację przy pomocy systemu GPS. - Wyposażenie nośnika w całodobową łączność za pomocą telefonu komórkowego. - W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową Wykonawca obowiązany jest do pokrycia szkód. - Zamawiający zastrzega sobie prawo przydziału sprzętu do nośnika, który spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wskazanie miejsca jego postoju. - Wykonawca będzie miał obowiązek podjąć pracę w ciągu 20 minut od chwili otrzymania wezwania od uprawnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w czasie pełnienia płatnego dyżuru lub 12 godz. poza dyżurem. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy za godzinę dyżuru na bazie Obwodu Drogowego (pozostanie w gotowości do podjęcia działań) w wysokości 30% stawki za 1 godzinę efektywnej pracy nośnika (z zaokrągleniem w górę do pełnych złotych) - dyżur w dni powszednie w godz. 4:00-7:00, w dni ustawowo wolne od pracy oraz święta w godz. 4:00-11:00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Mirosław Piechocki, Łagowiec 44, 66-304 Brójce, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502221,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141926,04
Oferta z najniższą ceną: 141926,04 / Oferta z najwyższą ceną: 141926,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty drogowe.Prace ziemne-Paweł Konieczny
jakie przetargi wygrała firma
Roboty drogowe.Prace ziemne-Paweł Konieczny
- Roboty Drogowe Prace Ziemne Paweł Konieczny, Świdwowiec 12, 66-320 Trzciel, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502221,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146465,28
Oferta z najniższą ceną: 146465,28 / Oferta z najwyższą ceną: 146465,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Dostawa preparatów do dezynfekcji II
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.