Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Giżycko: Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. od dnia 01.11.2014 r. do dnia 31.10.2015 r.
Numer ogłoszenia: 198713 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Spytkowo 69, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48 87 555 54 10, faks +48 87 555 54 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. od dnia 01.11.2014 r. do dnia 31.10.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (j.t. Dz. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi przez Wykonawcę rozliczeniem. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający posiada umowę na usługę dystrybucji energii elektrycznej. Operatorem systemu dystrybucyjnego jest: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok. Zamawiający jest rozliczany za świadczoną usługę dystrybucji energii elektrycznej w grupie taryfowej B23 w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych. Zamawiający posiada umowę na sprzedaż energii elektrycznej, której termin upływa 31.10.2014 roku. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej których stroną jest Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na mocy posiadanych uprawnień (art. 45 ust. 1 u.p.z.p) nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia stosownych uprawnień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą (w formie załącznika nr 2 IDW) oświadczenie, że posiada wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego na terytorium RP prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2 IDW) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2 IDW) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego na terytorium RP prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2 IDW) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy powszechnie obowiązującego na terytorium RP prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie (w formie załącznika nr 2 IDW) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, 3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 6. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości brutto wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana następuje w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego, zmianie ulegną również ceny jednostkowe netto, a co za tym idzie wartość brutto zamówienia. Zmiana następuje w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku wprowadzenia lub zmiany opłat lub podatków związanych z energia elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. Zmiana następuje w formie aneksu pod rygorem nieważności. 4. Sprzedawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę do zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokspytkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać u Zamawiającego w Spytkowie (Spytkowo 69) w budynku administracji pok. nr A-02.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 12:00, miejsce: u Zamawiającego w budynku administracji pok. nr A-02.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Adaptacja pomieszczeń mieszkania do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Powiatu Parczewskiego
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej obejmująca przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.