Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Poznań: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych
Numer ogłoszenia: 198750 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5; 5/6-zadanie 6; 5/7-zadanie 7; 5/8-zadanie 8; 5/9-zadanie 9 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr 1, 2 i 3 (załącznik nr 6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3) do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 5 700,00 zł brutto, b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 000,00 zł brutto, c) zadanie nr 3 o kwotę: 38 000,00 zł brutto, d) zadanie nr 4 o kwotę: 11 300,00 zł brutto, e) zadanie nr 5 o kwotę:6 000,00 zł brutto, f) zadanie nr 6 o kwotę: 20 000,00 zł brutto, g) zadanie nr 7 o kwotę: 2 000,00 zł brutto, h) zadanie nr 9 o kwotę:10 000,00 zł brutto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.50-6, 32.41.31.00-2, 34.42.20.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0, 30.21.32.00-7, 32.32.46.00-6, 32.34.42.80-2, 38.65.31.00-1, 32.33.00.00-6, 31.15.80.00-8, 32.34.20.00-2, 32.34.00.00-8, 32.35.10.00-8, 32.32.12.00-1, 30.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które trzeba załączyć do oferty:A.dotyczy zadania 1. 1)Certyfikat ISO 9001: 2008 producenta oferowanych drukarek, 2)Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanych drukarek, 3)Certyfikat ISO 9001 przyznany podmiotowi serwisującemu drukarki, 4)Oświadczenie Wykonawcy, że zapewnia serwis drukarek oraz UPS przez serwis posiadający autoryzacje producentów urządzeń. 5)Certyfikat ISO 9001:2008 dla Producentów oferowanych UPS obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisowania. 6)Deklaracja CE Producentów oferowanych UPS wraz z raportami bezpieczeństwa użytkowania wykonanymi przez Akredytowaną i Notyfikowaną jednostkę badawczą w Polsce. 7)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji oferowanych UPS oraz o możliwości udostępnienia przed dostawą 1 sztuki UPS na testy w ciągu 3 dni roboczych od wezwania przez Zamawiającego. 8)Karta katalogowe Producentów oferowanych UPS w języku polskim wraz ze zdjęciami oraz rysunkami technicznymi przodu i tyłu oferowanego sprzętu. B.dotyczy zadania 3. Wykonawca na potwierdzenie jakości kabli teleinformatycznych wyszczególnionych w poz. 13-14 dostarczy następujące dokumenty: 1)Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 5e ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem), 2)Certyfikat lub dokument potwierdzający zgodność z normami dla kabla kat 6 ISO/IEC 11801, EN-50 173 wystawiony przez niezależny podmiot lub deklaracje zgodności wystawioną przez producenta (dokumenty dostępne na stronach internetowych producentów należy wydrukować i potwierdzić za zgodność z oryginałem, dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę i poświadczone za zgodność z oryginałem). C.dotyczy zadania 2 i 3. W przypadku oferowania produktów równoważnych w wymaganych pozycjach kolumny 3 zaciemnionych kolorem żółtym (bez znaków X)formularza cenowego dla zadania nr 2 i 3 Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy zobowiązany jest wykazać że oferowana dostawa spełnia wymogi Zamawiającego poprzez dołączenie do oferty dokumentów potwierdzających równoważność (np. wydruk ze stron internetowych, na których w sposób jednoznaczny określono specyfikacje techniczną danego produktu lub ścieżkę dostępu do takiej strony).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a)formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b)formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5; 5/6-zadanie 6; 5/7-zadanie 7; 5/8-zadanie 8; 5/9-zadanie 9) do SIWZ; c)dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, d)dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III do SIWZ - Projekt umowy dla zadań od 1 do 9.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek nr 5, wejście C, pok. nr 6i7) w dniach od pon-pt w godz. od 8.00 do 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Kancelaria Jawna (budynek nr 2, pok. 17A) w dniach od pon-pt w godz. od 8.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup drukarek laserowych, skanerów, zasilaczy UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr 1 (załącznik nr 6.1 do SIWZ) oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup akcesoriów komputerowych: dysków zewnętrznych, pamięci przenośnych, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu, myszy, klawiatur, kabli informatycznych, baterii itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/2-zadanie 2 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr 2 (zał. 6.2 - dla zadania nr 2 do SIWZ) oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.72.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), routerów, modemów VDSL oraz urządzeń pasywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/3-zadanie 3 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr 3 (załącznik 6.3 - dla zadania nr 3 do SIWZ) oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 32.42.20.00-7, 32.42.00.00-3, 32.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego do kosztorysowania, BHP, zakup oprogramowania do kosztorysowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/4-zadanie 4 do SIWZ) oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Zakup tabletów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/5-zadanie 5 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Zakup sprzętu RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/6-zadanie 6 do SIWZ) m.in. odbiornik tv z ekranem ciekłokrystalicznym, nagrywarka DVD, ładowarka do akumulatorków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 32.34.42.80-2, 38.65.31.00-1, 32.33.00.00-6, 31.15.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Zakup urządzeń audio.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/7-zadanie 7 do SIWZ) m. in.przenośna kolumna nagłaśniająca, zestaw głośnikowy, mikrofonowy zestaw bezprzewodowy, statyw do mikrofonu stołowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.20.00-2, 32.34.00.00-8, 32.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - zakup tablic interaktywnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/8-zadanie 8 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - zakup kserokopiarek, drukarki fotograficznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/9-zadanie 9 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 26.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla przedstawicieli kadry instytucji regionalnego systemu polityki społecznej
- AD/ZP/45/25 Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa benzyny 98 Pb do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- Remont sanitariatów i schodów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz czytników ebooków dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla JW 4101 w Lublińcu
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.