Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Ustrzyki Dolne: ZG-2710-8/11; Dostawa do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne środka (repelentu) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem przez zwierzynę w ilości 13 000 kg
Numer ogłoszenia: 198754 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne , Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611031, 0604482259, faks 013 4611033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG-2710-8/11; Dostawa do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne środka (repelentu) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem przez zwierzynę w ilości 13 000 kg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne środka (repelentu) w ilości 13000 kg (słownie: trzynaście tysięcy kg) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem Cervacol Extra z etykietą, na której widnieje aktualny numer zezwolenia lub innego równoważnego środka, zarejestrowanego w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu i stosowania zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z wpisanym na etykiecie zakresem stosowania w leśnictwie. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) preparat dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP - posiadające ważne zezwolenie wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dopuszczające go do obrotu i stosowania, b) preparat znajduje się w wykazie środków ochrony roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2011 opracowanym na przez Instytut Badawczy Leśnictwa i wprowadzonym do użytku służbowego w Lasach Państwowych, c) preparat posiadający rozpuszczalnik alkoholowy gwarantujący szybkie wysychanie preparatu w warunkach dużej wilgotności powietrza - maksymalny czas wysychania w tych warunkach - do trzech godzin, d) preparat musi posiadać dobrą przyczepność na częściach roślin pokrytych woskiem (igły jodłowe), e) preparat dostosowany do nanoszenia na rośliny przez smarowanie; f) preparat w opakowaniach jednostkowe o pojemności nie mniej niż 5 kg, g) okres ważności - minimum 2 lata, data produkcji - nie wcześniej niż styczeń 2011 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do: a) transportu przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, b) ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu, c) rozładunku i zmagazynowania przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) odbioru opakowań po dostarczonych i zużytych środkach ochrony roślin w terminie i z miejsca uzgodnionego z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00 - Barwniki i pigmenty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ) oraz aktualne zezwolenie, licencję lub koncesję na wykonywanie działalności, związanej z obrotem środkami ochrony roślin.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i stosowania na terenie RP - ważne zezwolenie wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dopuszczający go do obrotu i stosowania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta winna zawierać dodatkowo: a) wypełnioną ofertę - wzór stanowi załączniki nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie V.3. SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (tzn. wykonawcy, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp), jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy wg wzoru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić: a) w wyniku okoliczności, będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty, a termin zakończenia przedmiotu umowy określony został datą, c) jeżeli wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 5. Pozostałe zmiany: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); ceny netto określone w ofercie i umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. b) zmiany wynikłe z rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie w sprawie niniejszego zamówienia, których nie można było usunąć w inny sposób a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych drobnych zmian w postanowieniach niniejszej umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 9. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne i http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzegi_doln
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
ul. Rynek 6, 38 - 700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne ul. Rynek 6, 38 - 700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy kartę charakterystyki środka. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tzn. wykonawcy, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. W przypadku udzielenia zamówienia wykonawcy, o którym mowa w art. 23 ustawy Pzp, Zamawiający przed podpisaniem umowy żądać będzie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą w swej treści co najmniej następujące postanowienia: a) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, b) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być, co najmniej, zrealizowanie niniejszego zamówienia), c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego, co najmniej, okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do konsorcjum, e) określenie lidera konsorcjum, f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Opracowanie planu ogólnego miasta i gminy Ustrzyki Dolne
- Budowa ścieżki spacerowej pn. "Ustrzycki Trakt" w ramach projektu rozwojowego Wielki Szlak Leśny
- Remont zabudowy biologiczno-technicznej brzegów potoku nr inw. 224/982 w leśnictwie Krościenko
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.