eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej, spirometru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Katowice: Dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej, spirometru
Numer ogłoszenia: 198775 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150411 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej, spirometru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej, spirometru w podziale na Pakiety: Pakiet nr 1 - kapilaroskop w i lości 1 szt. Pakiet nr 2 - kolposkop w ilości 1szt. Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa w ilości 1 szt. Pakiet nr 4 - spirometr w ilości 1 szt. wraz z: 1. Transportem, uruchomieniem urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Instruktażem personelu ( 3 osoby ) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. min.12 miesięczną, pełną gwarancją licząc od daty podpisania Protokołu odbioru 4. Instrukcją obsługi urządzenia w języku polskim. 5. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych - jeśli naprawa nastąpi u Zamawiającego). 6. Zapewnieniem czasu naprawy do 10 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych, koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca - jeśli naprawa nastąpi w punkcie serwisowym). 7. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność urządzenia nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym. 8. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres ................ (min. 10 lat) lat. Parametry techniczne urządzeń zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: - przeglądy serwisowe w terminach zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia w przypadku napraw gwarancyjnych. UWAGA! Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7360.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mikroskopii, ul. Arkuszowa 58, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4960,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4960,00 oferta z najwyższą ceną: 8407,95
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIMA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 200, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2400,00
  • Oferta z najniższą ceną: 2400,00 oferta z najwyższą ceną: 2400,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.