eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówRemont odcinków dróg powiatowych nr 1355L, 1300 L, 1301 L,1202 L, 1332 L, 1319 L o nawierzchni bitumicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Łuków: Remont odcinków dróg powiatowych nr 1355L, 1300 L, 1301 L,1202 L, 1332 L, 1319 L o nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 198788 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, fax 025 7987187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg powiatowych nr 1355L, 1300 L, 1301 L,1202 L, 1332 L, 1319 L o nawierzchni bitumicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont niżej wymienionych odcinków dróg powiatowych poprzez : A. 1355 L - m. Sarnów /skrzyżowanie z drogą 1354 L Wykonanie warstwy wzmacniającej nawierzchni po uprzednim jej oczyszczeniu w ilości 150 kg/m2 mieszanką mineralno-asfaltową przy transporcie sam. samowyład. 5-10 ton. B. 1300 L - m. Prawda Stara /w km 1+113 - 1+513/ Wykonanie warstwy wzmacniającej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 150 kg/m2 przy transporcie sam. samowyład. 5-10 ton. C. 1301 L - m. Stoczek Łukowski ul. Kościelna Wykonanie warstwy wzmacniającej istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową przy transporcie sam. samowyład. 5-10 ton. D. 1202 L - m. Łuków ul. Zapowiednik /w km 1+795 - 1+895/ Wykonanie warstwy wzmacniającej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm transportowanych sam. samowyład. 5-10 ton po uprzednim jej oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m2 . E. 1346 L - m. Okrzeja /w km 15+420 - 15+720/ Wykonanie warstwy wzmacniającej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm transportowanych sam. samowyład. 5-10 ton po uprzednim jej oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m2 . F. 1332 L - m. Wandów /w km 8+860 - 9+860/ Wykonanie warstwy profilującej na bruku w ilości 150 kg/m2 mieszanką mineralno-asfaltową, transportowaną samochodem samowyładowczym 5-10 ton, po oczyszczeniu i spryskaniu nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m2. G. 1319 L - Suchocin-Zarzecz Łukowski /w km 2+920 - 4+970/ Spryskanie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 2 kg/m2 i grysem kamiennym w ilości 25 kg/m2 frakcji 2-8 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do (SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz kilku robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 7. Kosztorys ofertowy 8. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. 9. Oświadczenie o wskazaniu przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie planuje powierzyć podwykonawcy. 10. Zaparafowany wzór umowy /zał. nr 4/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 21-400 Łuków ul. Łapiguz 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych 21-400 Łuków ul. Łapiguz 112 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.