To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Nowa Sól: Dostawa wyrobów biurowych w tym akcesoriów komputerowych oraz papieru kserograficznego i wizytówkowego - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.
Numer ogłoszenia: 198794 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165350 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów biurowych w tym akcesoriów komputerowych oraz papieru kserograficznego i wizytówkowego - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych i o wysokiej jakości wyrobów biurowych w tym akcesoriów komputerowych oraz papieru kserograficznego i wizytówkowego. 2. Zamówienie składa się z dwóch części tj.: Część 1 - wyroby biurowe w tym akcesoria komputerowe - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30192000-1 wyroby biurowe, 30197000-6 drobny sprzęt biurowy; 30199230-1 koperty; 30234000-8 nośniki do przechowywania; 30237200-1 akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy - załącznik nr 1A. Część 2 - papier kserograficzny i wizytówkowy - kategoria według Słownika Zamówień CPV: 30197644-2 papier kserograficzny. Szczegółowy opis zawiera formularz cenowy załącznik nr 1B. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykaz ilości poszczególnych asortymentów jakie znajdują się w formularzach cenowych, (załączniki nr 1A, 1B do SIWZ) stanowią maksymalne ilości szacunkowe. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli nr 1 każdej z 2-ch części zamówienia (formularze cenowe). Wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby możliwa była realizacja całości zamówienia danego asortymentu. 6. W części 1 zamówienia dotyczącej /wyroby biurowe w tym akcesoria komputerowe/ - załącznik nr 1A pozycja 48, 49 Wykonawca musi podać nazwy producenta od którego będzie dostarczał towar przez cały czas trwania umowy na dostawę. 7. Ceny jednostkowe asortymentów, które zostaną podane w formularzu cenowym zostaną ustalone na okres trwania umowy i nie będą podlegać zmianom. 8. W części 2 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo przy uwzględnieniu swoich potrzeb do zamówienia towaru w mniejszej ilości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej wysokości. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia nie mniejszej niż 60 % podanych ilości maksymalnych każdego asortymentu i ogólnej wartości brutto zamówienia wynikającej z formularza ofertowego Wykonawcy /załącznik nr 1 do SIWZ/. 9. Realizacja zamówienia (każdej z 2-ch części zamówienia) będzie zrealizowana na zasadach określonych w umowie - wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.92.30-1, 30.23.40.00-8, 30.23.72.00-1, 30.19.76.44-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyroby biurowe w tym akcesoria komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Samotyja Michał, ROL-PEX Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
Samotyja Michał, ROL-PEX Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe /ROL-PEX/ Michał Samotyja, ul. Wilcza 13, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10486,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9609,01
Oferta z najniższą ceną: 9287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11772,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Papier kserograficzny i wizytówkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TN - Serwis, Tomasz Nowicki, ul. Słoneczna 26, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18246,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19340,76
Oferta z najniższą ceną: 19340,76 / Oferta z najwyższą ceną: 22943,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Remont drogi powiatowej nr 1027F Nowa Sól - Stany
- Sukcesywne dostawy odczynników do analizatorów na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup oraz dostawa pojazdu samochodowego elektrycznego - szkoleniowego stanowiącego wyposażenie dydaktycznej stacji obsługi
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1035F w miejscowości Rejów". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Sól w roku 2025
- Remont nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.