eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NieporętWykonywanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Nieporęt: Wykonywanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach
Numer ogłoszenia: 19880 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach,obejmującej niżej wymienione roboty. Wartość netto wszystkich robót objętych nadzorem wynosi 859 000,00 zł. 1.1. Roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach wraz z przepompownią ścieków zlokalizowaną przy ul. Plażowej. Kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC litych SN8 DN 200×5,9 mm o długości 753,5 mb oraz odejścia kanalizacyjne w granicach pasa drogowego DN 160×4,7 mm o długości 112,65 mb. Przepompownia bez nadbudowy w zbiorniku z kręgów żelbetowych o DN 1,5 m i głębokości 6 m. Pomiar ilości ścieków w komorze pomiarowej Kp - zbiornik żelbetowy o wymiarach 2,3× 1,7× 2,05 m cm. W komorze pomiarowej na rurociągach tłocznych zamontowane będą zasuwy z napędem elektrycznym, zawory zwrotne kulowe, przepływomierze, manometry, zsuwy nożowe. Zasuwy z napędem oraz przepływomierze włączone będą w system automatyki z przekazem informacji do centralnej dyspozytorni w Jachrance. Przepompownia bezobsługowa, wyposażona w automatykę umożliwiającą zdalne sterowanie i monitorowanie z centralnej dyspozytorni MPWIK w Jachrance. Projektowana kanalizacja jest częścią kanalizacji obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego i będzie użyczona przez Gminę Nieporęt do eksploatacji przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A, Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego, 05 - 135 Wieliszew ul. 600 Lecia 20. Wartość netto robót w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wynosi 753 223,04 zł. 1. 2. Roboty elektryczne i AKPiA. Przepompownia zasilana będzie zgodnie z warunkami zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja. Złącze kablowo-pomiarowe w linii ogrodzenia od strony ul. Plażowej wykonane zostanie przez Rejon Energetyczny. Przepompownia będzie miała możliwość zasilania rezerwowego z przewoźnego agregatu prądotwórczego. Oświetlenie terenu pompowni z projektowanego słupa oświetleniowego. Szafa sterownicza AKPiA przystosowana do współpracy z istniejącym systemem monitoringu opartym o transmisję bezprzewodową i aplikację Control Maestro. W szafce należy zainstalować sterownik modułowy, przystosowany do współpracy z modemami telemetrycznymi pracującymi z kartami GSM w technologii GPRS w firmowym APN-ie mpwik.eranet.pl. System nadrzędny dla monitorowanej pompowni będzie stanowić istniejace stanowisko komputerowe z systemem SCADA - Wizcon Supervisor (Control Maestro) zlokalizowane w dyspozytorni MPWiK. Wartość netto robót elektrycznych i AKPiA wynosi 34 000,00 zł. 1.3. Roboty drogowe. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe oraz budowa drogi dojazdowej do przepompowni z kostki brukowej. Wartość netto robót drogowych wynosi 71 776,96 zł. 2. Zamawiający posiada dokumentację projektową budowy kanalizacji w ul. Wojska Polskiego i Plażowej w Białobrzegach oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na stronie internetowej Zamawiającego, to jest www.bip.nieporet.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (22) 767-04-35, 767 - 04 - 16, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. w godzinach od 8.00 - do 16.00..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował co najmniej dwie budowy sieci kanalizacyjnych o długości minimum 800 mb każda oraz jednej przepompowni ścieków, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 osób, posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wzór umowy, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich, c) oświadczenie, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt, Plac Wolności 2a, 05-126 Nieporęt, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt pok. nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zgłoszone do dofinansowania ze środków Indykatywnego Wykazu Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.