eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostarczenie usługi wsparcia oprogramowania (Collaborative Enterprise Support - Standard) dla konta Gminy Wrocław oraz utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Wrocław: Dostarczenie usługi wsparcia oprogramowania (Collaborative Enterprise Support - Standard) dla konta Gminy Wrocław oraz utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL
Numer ogłoszenia: 198810 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie usługi wsparcia oprogramowania (Collaborative Enterprise Support - Standard) dla konta Gminy Wrocław oraz utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostarczenie usługi wsparcia oprogramowania (Collaborative Enterprise Support - Standard) dla konta Gminy Wrocław nr 0006014024 oraz utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL 2.Aktualizacja licencji Serwera zarządzającego i wezłów klastra do wersji POWER 3.Dostarczenie licencji SmartDefense Subscription do systemu Firewall Checkpoint Cluster XL 4.Dostarczenie czterech licencji SmartDefense Subscription and Antivirus dla 4 urządzeń VPN-1 UTM Edge 32 Users 5.Dostarczenie licencji dla zapasowego serwera zarządzającego Systemem Firewall Checkpoint Cluster XL 6.Zapewnienie usługi wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL 7.Zapewnienie autoryzowanego szkolenia dla 2 pracowników Zamawiającego (zaawansowanych administratorów systemu) podnoszącego kwalifikacje personelu w zakresie administrowania rozwiązaniami Checkpoint VPN w wymiarze 2 dni Przykładowa realizacja: L.P. Produkt Opis Ilość Czas trwania 1.CPCES-CO-STANDARD Collaborative Enterprise Support Standard 1 Do 11.2010 2.VEPRO-U-> CPPWR-CKP-U-U Functionality Upgrade 1 ND 3.CPMP-HVPG-U -> CPPWR-VP Functionality Upgrade 1 ND 4.CPPWR-SMDF-U SmartDefense for VPN-1 Power Gateway Unlimited Users 1 Do 11.2010 5.CPUTM-EDGE-SDAV-32 SmartDefense and Antivirus for VPN-1 UTM Edge 32 Users 4 Do 11.2010 6.CPPWR-MGM-HA Check Point Management High Availability for SmartCenter 1 niewygasająca 7.CONN Szkolenie Zarządzanie Connectra 2 dni 14 godzin lub równoważne. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ·dostarczenie potwierdzenia wykupienia Subskrypcji Oprogramowania Enterprise dla konta Gminy Wrocław nr 0006014024 na okres 36 miesięcy (czyli do listopada 2010) ·Aktualizacja licencji Serwera zarządzającego i wezłów klastra do wersji POWER ·dostarczenie potwierdzenia wykupienia 1 subskrypcji na aktualizację definicji ataków SmartDefense dla systemu Firewall Checkpoint Cluster XL na okres 36 miesięcy ·dostarczenie potwierdzenia wykupienia 4 subskrypcji na aktualizację definicji ataków SmartDefense oraz ochrony Antywirusowej dla 4 urządzeń VPN-1 UTM Edge 32 Users na okres 36 miesięcy ·usługę wsparcia technicznego w zakresie utrzymania i eksploatacji systemu Firewall Checkpoint Cluster XL tj. instalacje uaktualnień, łat systemowych, reintstalacje systemu, wykonywanie zgłoszeń serwisowych do producenta w przypadkach nieprawidłowego działania systemu, bieżące konfiguracje i rekonfiguracje systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego itp. w okresie 36 miesięcy ·dostarczenia potwierdzenia opłaty szkoleń w autoryzowanym centrum szkoleniowym UWAGA: 3 letnia subskrypcja ma obejmować wszystkie produkty znajdujące się obecnie na koncie Gminy Wrocław oraz nowo zakupione licencje i funcjonalności. Ogólne warunki dotyczące serwisowania systemu: 1.Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie serwisował system przez 36 miesięcy. 2.W okresie gwarancji Wykonawca będzie świadczył nieodpłatnie serwis zapewniając: ·czas trwania gwarancji na oprogramowanie (maintenance) 36 miesięcy ·Czas reakcji na zgłoszoną awarię/usterkę, nie dłuższy niż określony 4 godziny. ·gwarantowany termin usunięcia usterek i awarii w okresie gwarancji 2 dni ·Telefoniczny oraz elektroniczny serwis typu help-desk. Powierzenie wykonania części przedmiotu umowy innym wykonawcom jest niedopuszczalne w zakresie utrzymania i ciągłości eksploatacji systemu. Na opis przedmiotu zamówienia składają się również a)formularz ofertowy b)projekt umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w chwili podpisania umowy, przedłoży dokument poświadczający posiadanie statusu partnerskiego producenta oferowanego sprzętu w postaci kopii umowy partnerskiej lub odpowiedniego oświadczenia producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych i 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie): co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na usłudze wsparcia dla produktów Checkpoint Firewall, każda na kwotę o wartości minimum 200.000,00 zł brutto oraz udokumentują że zamówienia te zostały wykonane należycie. 3. dysponują co najmniej 2 osobami, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną posiadającą certyfikat producenta oprogramowania dotyczący jego kwalifikacji inżynierskich w zakresie instalacji i konfiguracji. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty i formularza cenowego Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Dziale powyżej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, 3.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych zamówień w Wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ..., 4.wykaz osób (co najmniej dwóch), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacje winny potwierdzać posiadanie certyfikatu producenta oferowanego oprogramowania dla co najmniej jednej osoby 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 5, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. A)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt. A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C)Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 240 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 240 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.