Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy stałej szafami w systemie drzwi przesuwnych i otwieranych w pomieszczeniach biurowych w gmachu Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 198876 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy stałej szafami w systemie drzwi przesuwnych i otwieranych w pomieszczeniach biurowych w gmachu Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. W zakres prac wchodzi w szczególności: zabezpieczenie miejsca zabudowy wnęk przed zabrudzeniem, zabezpieczenie miejsca zabudowy zgodnie z wymogami przepisów BHP, demontaż istniejącej zabudowy szaf i pawlaczy, wykonanie pomiarów wnęk przed realizacją zamówienia, wykonanie zabudowy wnęk szafami i pawlaczami w systemie drzwi przesuwnych i otwieranych, szafy wyposażone w plecy oraz ścianki boczne, górne i dolne, konstrukcja szaf - boki, wieńce, przegrody, półki - z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm z doklejką PCV grubości 1 mm, w każdej zabudowie jeden zestaw na ubrania - wieszak wysuwany. Pozostałe segmenty szaf przeznaczone na segregatory (duże) i inne wyposażenie, w szafach plecy z płyty HDF grubości 3 mm, pawlacze - część z plecami i drzwiami otwieranymi, część bez pleców z maskownicą, szafy oblistwowane - maskowanie szczelin, listwy maskujące mocowane w płaszczyźnie ścian, drzwi przesuwne w profilach aluminiowych z wypełnieniem płytą grubości 10 mm. Kolory płyt na wypełnienie drzwi, konstrukcje szaf i listwy wykończeniowe oraz kolor prowadnic i obramowania drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym, mocowanie półek do ścian i wyposażenie szaf - systemowe. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 45.42.11.53-1, 39.14.13.00-5 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest ponadto w kosztorysie nakładczym, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 5. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie ewentualnego zlecenia WYKONAWCY robót zamiennych. Roboty zamienne zostaną rozliczone zaakceptowanym przez ZAMAWIAJĄCEGO kosztorysem różnicowym, przy czym zmiana Umowy w tym zakresie nie może spowodować przekroczenia wysokości wynagrodzenia określonego w Umowie. 6. WYKONAWCA zlecenia zawrze umowę na wykonanie robót, które muszą być kompletne z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych i dlatego WYKONAWCA zlecenia jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie cenowej wszystkie świadczenia (roboty) łącznie ze świadczeniami wstępnymi, pomocniczymi i dodatkowymi oraz dostawę materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania robót nawet, jeżeli nie zostały one dokładnie opisane w niniejszym zestawieniu prac oraz sprawdzić we własnym zakresie dobór materiałów i urządzeń. 7. WYKONAWCA przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w skład dokumentacji przetargowej. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, że WYKONAWCA zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. WYKONAWCA nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji technicznej, lub wynikającego z samej koncepcji. 8. WYKONAWCA udzieli gwarancji na wykonane zabudowy szaf wnękowych na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. W okresie trwania gwarancji na wykonane roboty, Wykonawca obowiązany jest do: a) wymiany uszkodzonych, wadliwych elementów zabudowy szaf na nowe, wolne od wad. Wymiana będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; b) usunięcia niedoróbek, błędów, wad i ewentualnych szkód w montażu szaf Wykonawca jest zobowiązany zrealizować w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych. 9. Jeśli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony WYKONAWCY nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to WYKONAWCA na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. 10. Pracownicy WYKONAWCY zatrudnieni na terenie budynku Ministerstwa Skarbu winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 11. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zatrudnienie przez WYKONAWCĘ podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą oni spełniali wymagania określone w ustawie Prawo budowlane i przepisach wykonawczych. Jeżeli WYKONAWCA zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda aby WYKONAWCA wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Koordynacja robót budowlano - montażowych powinna być dokonywana we wszystkich fazach procesu inwestycyjnego. WYKONAWCA wyznaczy osobę odpowiedzialną za prace, która będzie osobą uprawnioną do kontaktów z ZAMAWIAJĄCYM. Osoba ta powinna posiadać niezbędne kwalifikacje budowlane i pełnomocnictwo do udzielania odpowiedzi na wszystkie pytania techniczne i finansowe dotyczące wykonywanych robót, podczas całego okresu trwania prac wykonawczych, odbioru i gwarancji. 13. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 14. WYKONAWCA zobowiązany jest do wywozu zdemontowanych szaf i należytego uprzątnięcia miejsc zabudowy i wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych. 15. Użyte w kosztorysie nakładczym znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowym dokumencie (kosztorys nakładczy). 16. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokółu odbioru. 17. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i p.poż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 18. Z uwagi na możliwości organizacyjne oraz potrzeby wynikające z wykonywania prac w trakcie użytkowania pomieszczeń, przewiduje się etapowe wykonanie zamówienia. Uwaga: Z uwagi na konieczność wykonania robót w funkcjonującym obiekcie wszystkie prace należy wykonywać pod ścisłym nadzorem inwestorskim i autorskim. Wykonanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Ministerstwa, tj. w dni robocze po godzinie 16:00 oraz w soboty i niedziele..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53-1, 39.14.13.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 3 500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.; c) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 75.000,00 złotych brutto każda. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa roboty polegające na: dostawie i montażu szaf wnękowych; 2. Z zastrzeżeniami określonymi w Ustawie i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty, których wykaz zawiera Rozdział 10 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Skarbu Państwa
ul. Krucza 36/ Wspólna 6
00-522 Warszawa
pok. 223- Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Skarbu Państwa ul. Krucza 36/ Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223- Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Remontu centrali wentylacyjnej N116 zlokalizowanej w strefie "E" wraz z układem zasilania oraz włączeniem do systemu monitoringu budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. 1000-lecia 8 w Lublińcu
- Zagospodarowanie terenu na osiedlu Jazdów ( sieci i przyłącza elektroenergetyczne, kanalizacja teletechniczna, sieci i instalacje sanitarne, roboty drogowe, mała architektura)
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby Centralnej Sterylizacji.
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porządku na terenie zieleni nieurządzonej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- dostawa wyposażenia meblowego
więcej: Szafy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.