Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Lublin: Dostawa i montaż w miejscu dostawy 330 sztuk regałów magazynowych oraz
12 sztuk regałów wysokiego składowania
Numer ogłoszenia: 198913 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 50, 20-940 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5346569, 5325499, faks 081 5346569, 5325499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż w miejscu dostawy 330 sztuk regałów magazynowych oraz 12 sztuk regałów wysokiego składowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w miejscu dostawy 330 sztuk regałów magazynowych oraz 12 sztuk regałów wysokiego składowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zamawianymi ilościami stanowi załącznik nr 1a do SIWZ formularz cenowy. Regały magazynowe montowane będą w segmentach po kilka / kilkanaście sztuk lub wolnostojąco - po jednej sztuce. Dostawa i montaż części przedmiotu zamówienia składającego się z 212 sztuk regałów magazynowych (w tym 192 z półkami z płyty wiórowej i 20 z półkami metalowymi) oraz 12 sztuk regałów paletowych odbywać się będzie do miejsc dostaw na terenie miasta Lublina nie więcej niż w 5 dostawach (jedna dostaw oznacza dostarczenie zamówienia do jednego miejsca dostawy) Dostawa i montaż pozostałej części przedmiotu zamówienia (118 sztuk regałów magazynowych w tym 108 z pólkami z płyty wiórowej i 10 z półkami metalowymi) odbywać się będzie do miejsc dostaw wyznaczonych przez Zamawiającego zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego. Wykaz komórek Zamawiającego upoważnionych do składania zamówień stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy, na komórki te należy, zgodnie z zamówieniami wystawić faktury VAT. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60% wartości umowy, zakup pozostałych 40% uzależniony będzie od własnego zapotrzebowania co nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowanej części umowy. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych / wykonywanych dostaw regałów magazynowych wraz z ich montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykonanie w ww. okresie dostaw wraz z montażem, których suma wartości brutto wynosi co najmniej 80 000 zł. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu oraz zawiadomi wykonawców o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw regałów magazynowych wraz z ich montażem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykonanie w ww. okresie dostaw wraz z montażem których suma wartości brutto wynosi co najmniej 80 000 złotych. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej , pokój nr 315.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S. A., Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 50, budynek Poczty Głównej - kancelaria, II piętro, pokój nr 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa sprzątania w budynku Radia Lublin S.A. w likwidacji
- Remont drogi wojewódzkiej nr 849 odc. Józefów Roztoczański - Józefów od km 34+140 do km 35+900 - dł. 1,760 km
- RDW w Hrubieszowie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych.
- RDW we Włodawie. Usługi ścinki poboczy
- Zaprojektowanie i wykonanie pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej w 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie w ramach zadania nr 91669 - etap II
- Modernizacja wybranych pomieszczeń na pokoje biurowe, pomieszczenia magazynowe, składnice akt oraz ułożenie kostki brukowej na parkingu OR KRUS w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i montaż półek kryjących do 55 istniejących regałów dwustronnych przesuwnych na torach jezdnych w magazynie Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych.
- Dostawa archiwizacyjnych regałów przesuwnych z napędem ręcznym w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.