eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Dostawy materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 19891 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher , ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8449406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutreumatologii.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Papier xero Ilości Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 2 pozycje PAKIET 2 Materiały biurowe Ilości oraz szczególowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.2 do 10 Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 67 pozycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 1 500.00 PLN, 2. 1 500.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wiedza i doświadczenie, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków, Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykaz dostaw.doc,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres utrzymania stałych cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.instytutreumatologii.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier xero.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 Papier xero Ilości Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres utrzymania stałych cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 Materiały biurowe Ilości oraz szczególowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiającey podał w załączniku nr 2 do SIWZ str.2 do 10 Do oferty należy dołączyć katalog zawierający cały asortyment zaproponowany przez Wykonawcę. Katalog musi zawierać numer katalogowy dla każdej zaoferowanej pozycji oraz opis zaoferowanego asortymentu potwierdzający iż odpowiada on opisowi przedmiotu zamówienia. (numer katalogowy danej pozycji w katalogu musi być tożsamy z numerem katalogowym w arkuszu asortymentowo-cenowym. 67 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres utrzymania stałych cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.