eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaInterwencyjne prace konserwatorskie przy kościele dolnym Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Warszawa: Interwencyjne prace konserwatorskie przy kościele dolnym Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Warszawie
Numer ogłoszenia: 198994 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wszystkich Świętych, Plac Grzybowski 3/5, 00-115 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6204343, fax 022 6204343.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna - Kościół Parafii Rzymskokatolickiej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne prace konserwatorskie przy kościele dolnym Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie interwencyjnych prac konserwatorskich przy kościele dolnym Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych przy Placu Grzybowskim 3/5 w Warszawie. Prace te obejmują: 1. skucie zawilgoconych, pleśniejących, odpadających tynków, 2. osuszenie ścian i sklepień, zabiegi dezynfekcyjne, 3. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej (przepona izolacyjna pozioma metodą iniekcji) oraz odtworzenie zniszczonej przez ww. prace posadzki, 4. udrożnienie otworów piwnicznych celem zapewnienia właściwej wentylacji pomieszczeń

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi prac konserwatorskich zawierających w swoim zakresie: osuszenie ścian i sklepień, zabiegi dezynfekcyjne, oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej (przepona izolacyjna pozioma metodą iniekcji) za kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł brutto każda lub równoważnie 1 robota o wartości 500 000 zł brutto, oraz przedstawią dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające należyte wykonanie robót. W dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien znaleźć się zakres robót i terminy wykonania, jako potwierdzenie, że przedstawiony dokument dotyczy konkretnej pozycji z wykazu; 2. dysponują osobami które: - posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i instalacyjnej (elektrycznej) oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w oparciu o Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U.Nr 5, poz. 42); - posiadają uprawnienia konserwatorskie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: przedstawią kserokopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500 000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, wraz z ewentualnym pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis wymaganych warunków, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków oraz sposobu oceny określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych Plac Grzybowski 3/5 w Warszawie w godzinach urzędowania kancelarii 8-10 i 16-18 cena SIWZ 11.00 zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 18:00, miejsce: Kancelaria Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Wszystkich Świętych w Warszawie, Plac Grzybowski 3/5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.