eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowiceusługa wykonywania konserwacji i napraw awaryjnychinstalacji sygnalizacji włamania i napadu, instalacji systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu, instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, JW 4653 Darłowo, CWT i DMW Siemirowice, CWT i DMW Darłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Siemirowice: usługa wykonywania konserwacji i napraw awaryjnych: instalacji sygnalizacji włamania i napadu, instalacji systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu, instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, JW 4653 Darłowo, CWT i DMW Siemirowice, CWT i DMW Darłowo
Numer ogłoszenia: 19899 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonywania konserwacji i napraw awaryjnych: instalacji sygnalizacji włamania i napadu, instalacji systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu, instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, JW 4653 Darłowo, CWT i DMW Siemirowice, CWT i DMW Darłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i napraw awaryjnych: - instalacji sygnalizacji włamania i napadu; - instalacji systemu telewizji przemysłowej; - systemu kontroli dostępu; - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, JW 4653 Darłowo, CWT i DMW Siemirowice, CWT i DMW Darłowo. Zestawienie urządzeń systemów zabezpieczenia elektronicznego instalacji sygnalizacji włamania i napadu, instalacji systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu, instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, JW 4653 Darłowo, CWTiDMW Siemirowice, CWTiDMW Darłowo: - Centrala alarmowa, podcentrala alarmowa szt. 45 - Moduły interfejsu urządzeń ochrony szt. 13 - Moduły rozszerzeń szt. 132 - Szyfratory (klawiatury) szt. 108 - Zasilacze szt. 75 - Akumulatory szt. 118 - Sygnalizatory wewnętrzne i zewnętrzne szt. 49 - Ostrzegacze napadowe szt. 85 - Wewnętrzne czujki alarmowe szt. 1029 - Zewnętrzne czujki alarmowe szt. 1 - Zewnętrzne bariery ochronne szt. 51 - Nadajniki i odbiorniki radiowe systemów szt. 53 - Przewody wykorzystywane do transmisji sygnałów alarmowych (1 km przewodów) szt. 20,7 - Czytnik kart dostępu zbliżeniowe szt. 40 - Programatory kart dostępu szt. 17 - Karty dostępu (10 szt.) kpl. 93 - Elektrozaczepy i zwory elektromagnetyczne szt. 32 - Kontrolery szt. 14 - Konwertery szt. 19 - Bramki obrotowe 2 - Kamera telewizji przemysłowej cz-b szt. 41 - Kamery telewizji przemysłowej kolorowe szt. 22 - Kamery telewizji przemysłowej dualne szt. 49 - Monitory telewizji przemysłowej mono szt. 10 - Multipleksery wizyjne szt. 2 - Pulpity sterujące szt. 6 - Magnetowidy szt. 1 - Wideoserwery szt. 7 - Oświetlacze do kamer wizyjnych szt. 38 - Monitory telewizji przemysłowej kolorowe szt. 18 - Dzielnik obrazu szt. 3 - Rejestratory cyfrowe szt. 11 - Macierz dyskowa do rejestratorów cyfrowych szt. 5 - Matryce wizyjne (krosownice) szt. 2 Konserwacja polega na sprawdzeniu każdego urządzenia (jego stanu i działania) oraz oczyszczeniu przeglądanych elementów, naprawa awaryjna na naprawieniu i wymianie uszkodzonych urządzeń zgodnie z klasą i normami obronnymi NO-04-A004-8, a w szczególności obejmuje: - pomiary i regulację parametrów elektrycznych centralek; - pomiary oporności i doziemień wszystkich obwodów dozorowych; - sprawdzenie prawidłowości zadziałania wszystkich czujek włamaniowych, pożarowych i przycisków napadowych poprzez wywołanie w sztuczny sposób zadziałania urządzenia; - sprawdzenie sprawności akumulatorów; - sprawdzenie prawidłowości działania innych urządzeń instalacji; - sprawdzenie i wykonanie pomiarów sieci kablowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówień uzupełniajacych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm., Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Przez usługi porównywalne należy rozumieć usługi, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: a) usługa tożsama z przedmiotem zamówienia (serwisowanie systemów alarmowych), b) świadczenie usługi na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, c) wartość zrealizowanego zamówienia lub jego części wynosiła minimum 120.000,00 zł w przeliczeniu na 12 miesięcy świadczenia usługi, Do każdego wykazanego zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz zawierające potwierdzenie łącznego spełniania warunków wykazanych w ppkt od a) do c). Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wymaganym wyposażeniem zakładu, w tym kancelarią tajną i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca przedstawi: 1) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, 2) złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia), - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE na cały czas trwania umowy (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia), - zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia), - świadectwa kwalifikacyjne SEP oraz autoryzacje w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4 (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia), - świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach: GALAXY 520 DIMENSION, central z rodziny SATEL INTEGRA, central z rodziny SATEL, PALLADION, POLON ALFA; (dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia), - świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemu kontroli dostępu COMPAS (dla co jednej osoby przewidzianej do realizacji zadania), - świadectwa przeszkolenia ze znajomości systemu wizualizacji stanów systemów sygnalizacji napadu i włamania InPRO BMS (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zadania), - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości oprogramowania SelCamNet (dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do realizacji zadania). Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000,00 złotych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganego warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy wykonania zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zmiany umowy są możliwe wyłącznie w zakresie i na warunkach wymienionych w niniejszym rozdziale i przewidzianych w projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Zmiany mogą być dokonane w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu umowy w przypadku zmiany liczby serwisowanych urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego i jego komórek organizacyjnych. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z powyższymi zmianami. 4. W przypadku zmian organizacyjnych, w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmian w umowie, dotyczących m.in. miejsca wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z powyższymi zmianami. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie wykazu pracowników ochrony realizujących zamówienie pod warunkiem uprzedniego dostarczenia przez Wykonawcę wykazu nowych pracowników, ich aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego wraz z wymaganymi w SIWZ zaświadczeniami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6. Zmiany określone w ust. 3 do 5 niniejszego paragrafu nie będą uważane za zmiany umowy, o ile nie stanowią rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli jakiś warunek, termin lub klauzula tej umowy, bądź też ich zastosowanie zostaną z mocy prawa uznane za nieważne lub niemożliwe do wprowadzenia lub zastosowania, nie będzie to miało wpływu na pozostałe postanowienia umowy, które zachowują moc prawną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria jawna pokój nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.