Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Ćmielów: Docieplenie budynku gimnazjum, renowacja pomników, odtworzenie zadaszenia studzienki, remont i budowa zadaszenia sceny przy Domu Kultury w Ćmielowie oraz wymiana zegarów na dzwonnicy w ramach realizacji II etapu robót projektu pn.: Rewitalizacja Miasta Ćmielów.
Numer ogłoszenia: 199027 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie , ul. Ostrowiecka 40, 27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8612018, 8612283, faks 015 8612018.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku gimnazjum, renowacja pomników, odtworzenie zadaszenia studzienki, remont i budowa zadaszenia sceny przy Domu Kultury w Ćmielowie oraz wymiana zegarów na dzwonnicy w ramach realizacji II etapu robót projektu pn.: Rewitalizacja Miasta Ćmielów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: docieplenie budynku gimnazjum, renowacja pomników, odtworzenie zadaszenia studzienki, remont i budowa zadaszenia sceny przy Domu Kultury w Ćmielowie oraz wymiana zegarów na dzwonnicy w ramach realizacji II etapu robót projektu pn.: Rewitalizacja Miasta Ćmielów. Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań: a) Zadanie nr 1: Docieplenie budynku Gimnazjum (Kod CPV: 45.32.00.00-6 roboty izolacyjne; 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45.40.00.00-1- roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45.26.12.21-9 - malowanie dachów) w zakres którego wchodzi wykonanie: 1) docieplenie elewacji budynku Gimnazjum w Ćmielowie wykonaniem faktury wypraw tynkarskich z pominięciem prac dotyczących części elewacji obiektu leżących bezpośrednio w granicy działki 1454/1 (część zachodnia) płytami styropianowymi o grubości 12cm; 2) wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; 3) malowania powierzchni dachu; 4) remont schodów zewnętrznych wraz z wymianą opaski przyściennej z kostki brukowej betonowej; 5) malowanie krat i balustrad; 6) docieplenie kominów oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Zadanie nr 2 Renowacja pomnika Św. Floriana na Rynku w Ćmielowie (Kod CPV: 45.21.23.14-0 roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci, 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45.23.32.00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni) w zakres zadania wchodzi wykonanie: 1) renowacja pomnika zgodnie z proponowanym postępowaniem konserwatorskim poprzez oczyszczenie powierzchni obiektu, demontaż poszczególnych elementów, zabezpieczenie miejsc szczególnie osłabionych, doczyszczenie kolumny, zabezpieczenie polichromii, wykonanie dezynfekcji i odsalania pomnika, wzmocnienie powierzchniowe, uzupełnienie ubytków, wykonanie hydrofobizacji, montaż obiektu; 2) wymiana nawierzchni przy pomniku na kostkę granitową; 3) wymiana ogrodzenia przy pomniku; 4) kontynuacja prac dokumentacyjnych oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. c) Zadanie nr 3 Renowacja pomnika Bojowników o Niepodległość na Rynku w Ćmielowie (Kod CPV: 45.21.23.14-0 roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci, 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45.23.32.00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni) w zakres którego wchodzi wykonanie: 1) renowacja pomnika zgodnie z proponowanym programem prac konserwatorskich poprzez: oczyszczenie powierzchni pomnika, demontaż starych zalewek, oczyszczenie z nawarstwień powierzchniowych, dezynfekcja obiektu, uzupełnienie ubytków, impregnacja hydrofobizująca; 2) kontynuacja prac dokumentacyjnych; 3) wymiana nawierzchni przy pomniku wraz z obrzeżami na kostkę kamienną cięta i surowo - łupaną; 4) montaż kraty żeliwnej oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. d) Zadanie nr 4 Remont sceny widowiskowej przy Domu Kultury w Ćmielowie (Kod CPV: 45.26.10.00-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne) w zakres którego wchodzi wykonanie: 1) budowa zadaszenia sceny przy Domu Kultury w Ćmielowie - przykrycie z poliwęglanu komorowego na konstrukcji stalowej; 2) czyszczenie powierzchni betonowych z odbiciem warstwy odparzonej, impregnacja przeciw glonom, grzybom i porostom, wykonanie warstwy poprawiającej przyczepność podłoża, reprofilacja powierzchni poziomych i pionowych, okładzina z płytek gresowych antypoślizgowych na zaprawie wodoszczelnej i mrozoodpornej wraz z montażem listwy wykańczającej; 3) wykonanie i montaż balustrad oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. e) Zadanie nr 5 Odtworzenie zadaszenia ujęcia wody w parku (Kod CPV: 45.26.10.00-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty) w zakres którego wchodzi wykonanie: 1) dokładne odtworzenie istniejącej wiaty- zadaszenia ujęcia wody - zdroju żeliwnego w parku w Ćmielowie w zakresie rozbiórki istniejącej konstrukcji drewnianej krytej gontem oraz dokładne jej odtworzenie; 2) zabezpieczenie całości konstrukcji przed wpływem zewnętrznych czynników (impregnacja) oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. f) Zadanie nr 6 Wymiana zegara wieżowego na dzwonnicy kościelnej (KOD CPV: 45.31.00.00-3 - roboty instancyjne elektryczne) w zakres którego wchodzi wykonanie: 1) wymiana przekładni centralnej zegara wieżowego wraz z przekładniami wskazówkowymi, wskazówkami, tarczami zegarowymi, sterownikiem, odbiornikiem i elementów pomocniczych; 2) montaż bijaka elektromagnetycznego zegarowego godzinowego z synchronizacją z zegarem wieżowym; 3) wykonanie zasilania elektrycznego zegarów oraz innych robót zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: z projektu zagospodarowania terenu wyłącza się następujący zakres rzeczowy: - przebudowa parkingu na działce nr ewid. 1450 wraz z remontem schodów i ogrodzenia; - przebudowa boiska działka nr ewid. 1617; - parking (ciąg pieszo - jezdniowy) na działce o nr ewid. 2321; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 2. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przedmiarami robót oraz placami przyszłych robót, tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót budowlanych w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 3. Sposób wykonania zamówienia: zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 4. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń i systemów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami w dokumentacji technicznej oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 5. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i wizję w terenie. UWAGA zadanie nr 1 nie obejmuje wymiany stolarki okiennej w budynku Gimnazjum w Ćmielowie. Docieplenie elewacji budynku nastąpi po wymianie otworów okiennych. Wyłoniony Wykonawca w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z wykonawcą wykonującym wymianę otworów okiennych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.12.21-9, 45.21.23.14-0, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10.000,00PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o charakterze robót termomoderniazacyjnych (tj. docieplenie budynku/ów) o wartości co najmniej 300.000,00zł. brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia: a) osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać min. 2-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i winna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. b) osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych z potwierdzonymi stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów. Osoba ta winna posiadać min. 2-letnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). Osoba ta winna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy, b) Kosztorys ofertowy, c) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, długotrwałe niskie temperatury, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy- wówczas zmianie może ulec termin wykonania zamówienia; - działanie siły wyższej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia i wartości umowy; - z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony, kierownika budowy/kierownika robót, inspektora nadzoru (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmiany danych teleadresowych stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, a tym samym wartości umowy; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; - wprowadzenie dodatkowych wymagań dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE; - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - niezależnie od zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np.: pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; - okoliczności leżących po stronie zamawiającego spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie może ulec termin realizacji umowy; - przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z odwołaniami wykonawcy; - wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do realizacji zakresu robót podstawowych , wynikłych w trakcie realizacji robót, w tym przypadku zmianie może ulec termin realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-440 Ćmielów - sekretariat (pokój Nr 15)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Miasta Ćmielów i umowy Nr UDA-RPSW.06.02.00-26-706/09 z dnia 6 czerwca 2011r...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ĆMIELÓW
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior"+ oraz Klubu Senior + w roku 2025
więcej: przetargi ĆMIELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.