Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Międzyrzecz: Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla Powiatu Międzyrzeckiego: etap I
Numer ogłoszenia: 199040 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu , ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 742-84-10, faks 0-95 742-84-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla Powiatu Międzyrzeckiego: etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących usług geodezyjnych: Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla Powiatu Międzyrzeckiego: etap I, zgodnie z założeniami do modernizacji szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej dla powiatu międzyrzeckiego stanowiący załącznik nr 9do SIWZ. Przeprowadzenie modernizacji wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej dla Powiatu Międzyrzeckiego poprzez przeprowadzenie prac : - przegląd i inwentaryzacja istniejących punktów podstawowej, szczegółowej i pomiarowej osnowy wysokościowej, - opracowanie projektu technicznego modernizacji wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej dla całego obszaru Powiatu Międzyrzeckiego, - stabilizacja, pomiar oraz opracowanie wyników pomiaru dla sieci niwelacyjnej zgodnie z opracowanym projektem technicznym, - uzupełnienie prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu baz danych. Wg danych zgromadzonych w PODGiK w Międzyrzeczu, na obszarze powiatu zlokalizowanych jest ok. 800 punktów szczegółowej i pomiarowej osnowy wysokościowej. W ogromnej większości dane o tych punktach są niekompletne, nieaktualne i mało wiarygodne. Dla większości z nich w zasobach PODGiK znajdują się tylko szczątkowe informacje dotyczące wysokości znaków, przybliżonego położenia sytuacyjnego. Brak wiarygodnych danych o dokładnościach określenia wysokości znaków, metod pomiaru, poziomie odniesienia w jakim wysokości zostały ustalone. Brak również pełnych danych o aktualności opisów topograficznych i stanie technicznym dla tych znaków. Efektem końcowym wykonania prac ma być stworzenie sieci szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej klasy 3 , o danych kompletnych, wiarygodnych i aktualnych. Wynikowe współrzędne punktów mają być przedstawione w obowiązującym układzie współrzędnych płaskich (2000/5) i wysokościowych (Kronsztadt 86). Etap I - analiza materiałów zgromadzonych w PODGiK w Międzyrzeczu, przegląd i inwentaryzacja istniejących punktów osnowy podstawowej, szczegółowej i pomiarowej, uaktualnienie opisów topograficznych dla punktów osnowy podstawowej, konserwacja punktów nawiązania i odszukanych punktów przyjętych do adaptacji, zebranie promes dotyczących zgody właściciela (władającego) na umieszczenie znaku na nieruchomości, wywiad terenowy po kątem możliwości umieszczenia nowych znaków w terenie (dostępność, konstrukcja budowli, promesa), wykonanie map wywiadu terenowego, sporządzenie roboczej wersji projektu technicznego, uzgodnienie wersji ostatecznej z przedstawicielem Zamawiającego, sporządzenie projektu technicznego, zatwierdzenie projektu, kompletowanie operatu technicznego, odbiór prac przez Zamawiającego i przekazanie materiałów do ODGiK..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie przeprowadzenia modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj. min. 1 osobą uprawnioną do kierowania pracami geodezyjnymi, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287, ze zm.), zgodnie z § 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. Poz. 352). W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
tel.95 742 84 10
e-mail: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2 sekretariat - I piętro, pokój 106..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Dostawa preparatów do dezynfekcji II
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Aleja Przyjaciół Dübendorf w Gogolinie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1519W w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odc. od m. Żelechów do m. Kaleń ul. Główna"
- Remont drogi gminnej nr 310038T od km 0+000 do km 0+335 ul. Szkolnej w miejscowości Bodzechów
- Opracowanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.