eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót inwestycyjnych i remontowych w UP Kwidzyn 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Gdańsk: Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych w UP Kwidzyn 1
Numer ogłoszenia: 199049 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych w UP Kwidzyn 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót inwestycyjnych i remontowych w Urzędzie Pocztowym Kwidzyn 1 mieszczącym się przy ul. Braterstwa Narodów 50, 82-500 Kwidzyn. Zadanie 1 Zaprojektowanie i wykonanie rampy z zadaszeniem oraz wejściem do pomieszczeń ekspedycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie 2 Remont pokrycia dachowego budynku magazynowego i wartowni. W zakres prac wchodzą: 1) zdjęcie wszystkich warstw papy z pokrycia dachowego, 2) wywiezienie na wysypisko śmieci do utylizacji papy z demontażu, 3) wymiana części deskowania połaci dachowej na nowe, 4) wymiana zmurszałych elementów drewnianych dachu na nowe z zachowaniem istniejących przekrojów, 5) demontaż istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 6) demontaż istniejącej instalacji odgromowej, 7) ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej (podkładowej i nawierzchniowej ), 8) montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, 9) montaż rynien i rur spustowych, 10) montaż instalacji odgromowej, 11) naprawa tynków kominów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w kwocie: 1) Zadanie 1 - 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 2) Zadanie 2 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywanych robót remontowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (dot. Zadania 1), b) co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu remontu pokrycia dachowego, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł. (dot. Zadania 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) (dot. Zadania 1 i Zadania 2) co najmniej jedną osobą, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) (dot. Zadania 1) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i architektonicznej, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego. Spełnienie warunku dotyczącego przynależności do określonego samorządu zawodowego nie dotyczy osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U . Nr 63, poz. 394), o ile nie jest to wymagane odrębnymi przepisami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie (zadanie 2) w zakresie wprowadzenia rozwiązań zamiennych (roboty zamienne) pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia, usprawnieniem procesu budowy bądź koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, z zastrzeżeniem że roboty nie wykroczą poza zakres prac opisanych w dokumentacji projektowej. Decyzje o zakresie robót zamiennych podejmuje wyłącznie Zamawiający. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy będzie możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu strony poprzez: 1) opisanie zmiany, 2) uzasadnienie zmiany w tym podanie przyczyny dlaczego nie można wykonać umowy na pierwotnych warunkach, w jaki sposób zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy, 3) wskazanie wartości zmiany i sposobu jego wyliczenia. W przypadku braku cen materiałów w kosztorysach ofertowych zastosowanie będą miały ceny średnie wg SEKOCENBUDU za kwartał poprzedzający wykonanie robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 217 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie rampy z zadaszeniem oraz wejściem do pomieszczeń ekspedycji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zaprojektuje i wykona rampe z zadaszeniem oraz wejściem do pomieszczeń ekspedycji w budynku Urzędu Pocztowego Kwidzyn 1 mieszczącym się przy ul. Braterstwa Narodów 50, 82-500 Kwidzyn. Dokumentacja projektowo-wykonawcza zostanie wykonana w postaci: 1) tradycyjnej - nakładczej w ilościach: a) projekty budowlano-wykonawcze - po 6 egz.; b) informacja BiOZ - po 6 egz.; c) specyfikacja techniczna - po 2 egz.; 2) wersji elektronicznej na płycie CD z możliwością otwarcia w programie AutoCad 2004, MS Office - 1 egz. Roboty budowlane zostaną wykonane na podstawie dokumentacji projektowej oraz uzyskanych uzgodnień i decyzji wymaganych Prawem budowlanym. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik Nr 2 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku magazynowego i wartowni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku magazynowego i wartowni w Urzędzie Pocztowym w Kwidzyn 1 mieszczącym się przy ul. Braterstwa Narodów 50, 82-500 Kwidzyn. W zakres prac wchodzą: 1) zdjęcie wszystkich warstw papy z pokrycia dachowego, 2) wywiezienie na wysypisko śmieci do utylizacji papy z demontażu, 3) wymiana części deskowania połaci dachowej na nowe, 4) wymiana zmurszałych elementów drewnianych dachu na nowe z zachowaniem istniejących przekrojów, 5) demontaż istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 6) demontaż istniejącej instalacji odgromowej, 7) ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej (podkładowej i nawierzchniowej ), 8) montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, 9) montaż rynien i rur spustowych, 10) montaż instalacji odgromowej, 11) naprawa tynków kominów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.