Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Rawa Mazowiecka: pozyczka długoterminowa - 318.730 PLN
Numer ogłoszenia: 199053 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego, pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, fax 046 8144631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pozyczka długoterminowa - 318.730 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pożyczka długoterminowa. b) kwota pożyczki 318.730 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetowego, realizację zadania pt. Powiatowa Platforma Cyfrowa - Powiat Rawski c) spłata pożyczki w ratach kwartalnych na koniec każdego kwartału począwszy od 31 marca 2008 do 31 grudnia 2010roku, d) zabezpieczenie pożyczki - weksel in blanco, e) dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania pożyczki, f) od wcześniejszej spłaty pożyczki ( całości lub części ) prowizja - 0%, g) od gotowości udzielenia pożyczki - prowizja 0%,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 500,00 PLN, w terminie do dnia 25.10.2007 r. godz. 1100 2. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul.Jana Pawła II 38 Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Termin wniesienia wadium w formie gotówkowej jest równoznaczny z wpłynięciem na konto bankowe Zamawiającego. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1, w terminie do dnia 25.10.2007 r. godz. 1100, a do oferty załączyć kserokopie. Uwaga: Na poleceniu przelewu musi być adnotacja Wadium - pożyczka długoterminowa.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj: - złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ) - dane dotyczące wiarygodności prawnej wykonawcy: 1. Zezwolenie Prezesa NBP ( lub inny dokument ) na wykonywanie czynności bankowych. 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia. 1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia podpisany przez osobę umocowaną. 1.2 Dowód wniesienia wadium (kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium). 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1. 1.4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ). 1.5 Zezwolenie Prezesa NBP ( lub inny dokument ) na wykonywanie czynności bankowych. 1.6 Podpisany załącznik nr 4 - istotne postanowienia umowy. 1.7 Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów. 1.8 Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii. 1.9 W przypadku zastrzegania jawności jakichkolwiek dokumentów zaleca się złożenie Oferty w 2 tomach: - tom I - powinien zawierać Formularz Oferty; dodatkowo należy w nim zamieścić informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - tom II - powinien zawierać dokumenty, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzeżenie Wykonawcy w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Obydwa tomy powinny zawierać łącznie dokumenty określone w niniejszym rozdziale Brak zastrzeżenia Wykonawcy w odniesieniu do informacji, o których mowa powyżej, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania lub złożenie Oferty w jednym tomie będzie skutkować przyjęciem przez Zamawiającego, że treść Oferty, wszelkich oświadczeń i zaświadczeń składanych przez Wykonawcy jest jawna i może zostać udostępniona innym uczestnikom postępowania. 1.10 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 1.11 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem z złożeniem Oferty. 1.12 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera poniżej wymienione dokumenty: 1. Formularz Oferty, 2. Instrukcję dla wykonawców wraz z załącznikami 1,2,3, 4, Formularz oferty oraz załączniki 1,2,4, do Instrukcji dla Wykonawców powinny zostać wypełnione przez Wykonawców bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawców. W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on (nie dotyczy). Jeżeli na stronach załączników zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. 1.13 Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień Wykonawcom niezwłocznie, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert . Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej , zamieszcza na tej stronie. 1.14 Przed upływem terminu do składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie przekazana wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz na stronie internetowej, Zamawiający przedłuży termin składania ofert , jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. 1.15 Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Wykonawcy przedstawią oferty zgodne z wymaganiami SIWZ. 1.16 Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz będzie podpisana przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie strony Oferty, w których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę. Językiem obowiązującym jest język polski. Dokumenty złożone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1 96-200 Rawa Mazowiecka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1 96-200 Rawa Mazowiecka pok. nr 1 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Rawa Mazowiecka
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego o wartości 5.068.027,42 PLN Gminie Bielawy, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2024 oraz spłatę wcześniej ..."
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.100.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2024 r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 750 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu
- Udzielenie Gminie Kaźmierz i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 990.000,00 zł
- Udzielenie Gminie Siepraw kredytu długoterminowego w kwocie do 2.000.000,00 zł.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.