Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Olsztyn: Dostawa narzędzi chirurgicznych DZZ-382-37/09
Numer ogłoszenia: 199076 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi chirurgicznych DZZ-382-37/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych w 5 częściach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy. 3.2) spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wymagane niżej dokumenty : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Wykonawcy zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 3.1.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155 ze zm.) zamawiający informuje, iż w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Opis sprzętu - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierających parametry oferowanego sprzętu. 2.Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony
10-045 Olsztyn
ul. Niepodległości 44
bud. Administracji pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony 10-045 Olsztyn ul. Niepodległości 44 bud. Administracji Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Narzędzia klasyczne, numer katalogowy Aesculap lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pensety chirurgiczne krótkie 160 mm BD 549R 10 Pensety anatomiczne 300 mm FB 417 R 2 Trzonki nr 4 BB084 R 2 Trzonki nr 3 BB073 R 2 Opinaki non -perforating BF463 R 14 Mikulicze BH 645R 6 Kochery 160 mm BH 176 R 6 Kochery 280 mm BH654 R 3 Kochery 260 mm BH 652 R 4 Kochery 230 mm BH 648 R 4 Kleszcze jelitowe miękkie 230 mm EA 145 R 4 Kleszcze jelitowe miękkie 230 mm EA 146 R 4 Penay 125 mm BH 111 R 4 Penay 140 mm BH 145 R 2 Penay 160 mm BH 167 R 4 Penay 185 mm BH 445 R 6 Nożyczki 145 mm BC 404R 4 Nożyczki 145 mm BC 474R 4 Nożyczki 165 mm BC 284R 2 Nożyczki 180 mm BC 606R 2 Nożyczki 180 mm BC 635R 2 Nożyczki 200 mm BC 265R 3 Nożyczki 200 mm BC 290R 2 Nożyczki 230 mm BC 287R 2 Nożyczki 230 mm BC 277R 2 Nożyczki 230 mm BC 267R 2 Imadła 205 mm BM 067 R 2 Imadła 205 mm BM 249 R 2 Imadła 205 mm BM 077 R 3 Imadła 200 mm BM 022 R 2 Imadła 245 mm BM 078 R 2 Haki brzuszne 180X50 260 mm BT 624 R 2 Żebrozbliżacz 200 mm FB 842 R 1 Raszpla OL 403 R 1 Szczotki do czyszczenia narzędzi 3,7 mm dł. 550 mm GK 469 R 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi 10 mm dł. 550 mm PM 995R 6 Ostrza do dermatomu GB228R 1 op Płytki do dermatomu 1:1,5 BA721 1 op Venostrip complet set 5523184 10szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Bronchoskopia numer katalogowy Aesculap lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak średnica 5 mmdł 50cmm 10380 H 1 Kleszczyki do usuwania ciała obcego średnica 2,5 mm dł. 50 cm 10370 J 1 Foreigu Body Basket dł. 55 cm 10386 A 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 Laparoskopia numer katalogowy Aesculap lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Extractor BV 941R 1 Retractor średnica 10 mm/ 400 mm PL 680R 1 Retractor średnica 10 mm/ 400 mm PL 662R 1 Osłona haczyka średnica 5 mm/330 mm GK 370P 3 Haczyk GK 383R 4 Gaspery wkład wewnętrzny 5 mm PO 128R 2 Gaspery wkład wewnętrzny 5 mm/310 PO 107R 4 Satinsky wkład wewnętrzny średnicy 5/310 mm PM 616R 1 Fixation Forceps 2X3 teth średnicy 10/310 mm PO 623R 1 Osłona zewnętrzna średnica 5 mm/310 mm PM 973R 8 Osłona zewnętrzna średnica 5/10 mm/310 mm PM975R 2 Osłona zewnętrzna średnica 10 mm/310 mm PM974R 2 Raczki z zamkiem PO959R 6 Imadło laparoskopowe średnica 5 mm/ 310 mm PL414R 1 Nożyczki Metzenbaum 5 mm/310 PO603R 2 Nożyczki Metzenbaum 5 mm/310 PM697R 2 Obturator średnica 5 mm/110 mm EJ715R 3 Obturator średnica 10 mm/110 mm EJ755R 3 Myoma grasping forceps 9,0 mm/355 mm PL429R 1 Manipulator maciczny ER800R 1 Element szyjkowy srednica 6,5 mm/60 mm ER802R 1 Dren do pompy PG052 3 Uszczelki zewn. 5/10 mm EJ640P 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 numer katalogowy Storz lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ssąca 5 mm, 50 cm 10380H 1 Szczypce do obcych ciał twardych 10370J 1 Koszyczek na ciała obce 50 cm 10386A 1 Kleszczyki Rhinoforce wg Grunwald-Henke 452502B 1 Łyżeczka zatokowa, prostokątna mała dł. 19 cm 628702 1 Kleszcze zatokowe grzybkowe STAMMBERGER 651055 1 Szczypce do wacików 26216 2 Pętla tnąca zagięta monopolarna do zast. Z płaszczem 24/26 Fr 27050G 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 numer katalogowy Olympus lub równoważny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda EKL rozm. 3Frx570 A2537 1 Pętla A22201A 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.