Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Police: Przebudowa drogi powiatowej nr 0613Z Pilchowo - Police, na odcinku Pilchowo - Siedlice
Numer ogłoszenia: 19907 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0613Z Pilchowo - Police, na odcinku Pilchowo - Siedlice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej w ciagu drogi powiatowej Nr 0613Z Pilchowo - Police na odcinku pomiędzy miejscowościami Pilchowo i Siedlice o długości całkowitej 3,959 km. W zakres robót nawierzchniowych wchodzi: - wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5 cm. Ponadto w ramach prac przygotowawczych oraz wykończeniowych planuje się: - przebrukowanie istniejącego chodnika i krawężników w Leśnie Górnym, - przebudowę zjazdów gospodarczych i bramowych w miejscowościach, - renowację rowów drogowych, - umocnienie zjazdów leśnych i gospodarczych nieulepszonych nawierzchnią bitumiczną, - wymianę urządzeń zabezpieczających ruch drogowy (bariery energochłonne), - wykonanie oznakowania poziomego i wymiana istniejącego oznakowania pionowego. Podstawowe parametry techniczne drogi: - klasa drogi - Z, - kategoria ruchu - KR 2 - prędkość projektowa Vp=60 km/h (odcinek szlakowy), - prędkość projektowa Vp=50 km/h (odcinek uliczny), - przekrój poprzeczny na odcinku szlakowym 1x2 pasy ruchu; szerokość pasa ruchu 3,00 m, - pochylenie poprzeczne jezdni na odcinkach prostych 2%, - pochylenie poprzeczne na odcinkach krzywoliniowych wg prędkości projektowej, - pobocze gruntowe o pochyleniu poprzecznym 8%, szerokość pobocza zasadniczo 100 cm, w przypadku występowania bardzo wysokich nasypów szerokość poboczy 130 cm, - skarpy drogowe o pochyleniu min. 1:1,5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, tj: 1) Dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy; 2) Tabela Elementów rozliczeniowych - kosztorys ofertowy; 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 50.000,00 zł. słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100. 2) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto: Starostwo Powiatowe w Policach Bank PEKAO S.A. I/oddział w Policach 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz którzy 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 6) Akceptują warunki zawarte w SIWZ. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 7) Dysponowanie osobami (minimum 1 osoba) zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zawierające informację o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej członka izby samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym w branży drogowej na proponowanym stanowisku kierownika budowy. 8) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 2 000 000,00 zł (brutto), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły końcowego odbioru robót, potwierdzenie dokonania płatności lub inne dokumenty, z których wynika, że roboty zostały wykonane poprawnie, rzetelnie i terminowo). 9) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór - załącznik Nr 6 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 2 000 000,00 zł (brutto), robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły końcowego odbioru robót, potwierdzenie dokonania płatności lub inne dokumenty z których wynika że roboty zostały wykonane poprawnie, rzetelnie i terminowo) (wzór - załącznik nr 7 do SIWZ). 5) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - załącznik nr 8 do SIWZ) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi: a) kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, b) kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) życiorysami zawodowymi poświadczającymi doświadczenie. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie poniższe dokumenty: 7) Kosztorys ofertowy. UWAGA : Kosztorys ma wyłącznie charakter informacyjny, gdyż obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe 8) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: a) W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu - kopia polecenia przelewu. b) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna - kopia dokumentu (oryginał należy złożyć u Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale VI). 9) Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 10) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia za pomocą podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia przez podwykonawcę należy wskazać, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom - na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 11) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
ul. Tanowska 8
72-010 Police, pok. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police, Kancelaria Starostwa Powiatowego w Policach pok. 18, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 0613Z Pilchowo - Police, na odcinku Pilchowo - Siedlice współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
- Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego Budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bankowej w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa ubytków w jezdniach asfaltowych na drogach zlokalizowanych w gminie Blachownia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 47+550 do km 51+800 (od Dębe do Skrzeszewa) na terenie gminy Wieliszew, powiat legionowski - nr postępowania 070/25
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice, gm. Strzyżewice
- Bieżący remont dróg gminnych i lokalnych na terenie gminy Bieliny w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.