eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiszniceModernizacja dróg gminnych w Gminie Wisznice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Wisznice: Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wisznice
Numer ogłoszenia: 199080 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wisznice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z modernizacją drogi gminnej Nr 101240 L w miejscowości Ratajewicze (Zadanie I), z modernizacją drogi gminnej Nr 101246 L w miejscowości Łyniew (Zadanie II) oraz z modernizacją drogi gminnej Nr 101273 L ul. Krótka w Wisznicach (Zadanie III). 2. Zadanie I: Modernizacja drogi gminnej Nr 101240 L w miejscowości Ratajewicze Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101240 L w miejscowości Ratajewicze na odcinku o długości 0,28 km zlokalizowanym w km od 0+000 do 0+280. Zakres robót obejmuje: - wykonanie wzmocnienia podłoża z piasku stabilizowanego cementem za pomocą recyklera, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu (0-31,5 mm), - skropienie podbudowy emulsją asfaltową, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr. 5 cm, - roboty wykończeniowe - plantowanie skarp i poboczy z obsianiem mieszanką traw, - wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ), z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101240 L w miejscowości Ratajewicze została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+035. 3. Zadanie II: Modernizacja drogi gminnej Nr 101246 L w miejscowości Łyniew Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101246 L w miejscowości Łyniew, na odcinku o długości 0,055 km zlokalizowanym w km od 0+000 do 0+055. Zakres robót obejmuje: - wymianę kręgów betonowych na rurę dwuwarstwową z tworzywa sztucznego HDPE o klasie sztywności obwodowej 8KPa, o średnicy 80 cm, w istniejącym przepuście pod drogą w km 0+004, - wykonanie podbudowy i warstwy wiążącej nawierzchni w miejscu wymienianego przepustu, - wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej, - oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr. 4 cm, - wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ), z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101246 L w miejscowości Łyniew została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+025. 4. Zadanie III: Modernizacja drogi gminnej Nr 101273 L ul. Krótka w Wisznicach Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101273 L ul. Krótka w Wisznicach, na odcinku o długości 0,082 km zlokalizowanym w km od 0+023 do 0+105. Zakres robót obejmuje: - oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o gr. 4 cm. 5. Szczegółowe zakresy robót dla powyższych zadań opisane są w kosztorysach ślepych, stanowiących załączniki nr 4a, 4b i 4c do niniejszej SIWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00,- zł. (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu osób i oświadczenia o posiadanych przez te osoby uprawnieniach (dokumenty wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wystąpi na skutek zmiany obowiązujących stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip-gov.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35, pokój 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego sala konferencyjna w dniu 21.08.2015 r. o godz. 11:15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.