Og³oszenie z dnia 2013-09-27
Warszawa: US£UGI REKLAMOWE
Numer og³oszenia: 199115 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozg³o¶nia "Radio dla Ciebie" S.A., ul. My¶liwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459363, faks 022 6453363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednoosobowa Spó³ka Skarbu Pañstwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: US£UGI REKLAMOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST US£UGA REKLAMOWA, POLEGAJ¡CA NA ZAMIESZCZENIU REKLAM POLSKIEGO RADIA - REGIONALNEJ ROZG£O¦NI W WARSZAWIE RADIO DLA CIEBIE S.A. NA £AMACH DZIENNIKA METRO, NALE¯¡CEGO DO AGORA S.A. W OKRESIE OD 01.10.2013r. DO 31.10.2013r..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.10.00 - Us³ugi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 10521,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 10521,60
Oferta z najni¿sz± cen±: 10521,60 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 10521,60
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej pzp, Zamawiaj±cy ma prawn± mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia mo¿e byæ ¶wiadczony tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych, wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy wymiany us³ug reklamowych w roku 2013 pomiêdzy Polskim Radiem - Regionaln± Rozg³o¶ni± w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., a Agora S.A., w³a¶cicielem dziennika METRO. Wzajemna wymiana ¶wiadczeñ reklamowych bêdzie polega³a na tym, ¿e na ³amach dziennika METRO zamieszczane bêd± reklamy promuj±ce program i poszczególne audycje Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., za¶ na antenie Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. spoty reklamuj±ce tygodnik METRO. Decyzja Zamawiaj±cego wynika z faktu, i¿ zakres zainteresowañ czytelników dziennika METRO i s³uchaczy Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. jest zbie¿ny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Tematyka, któr± podejmuje dziennik METRO to wydarzenia z regionu i ze ¶wiata, nowo¶ci techniczne i odkrycia naukowe, obyczaje, spo³eczeñstwo, doniesienia ze ¶wiata kultury. Tytu³ koncentruje siê na tym, co charakteryzuje miejski styl ¿ycia. Dziennik METRO cechuje siê funkcjonaln± grafik±, oraz posiada rozwiniêt± grafikê u¿ytkow±. Czytelnikami dziennika METRO jest szeroka grupa docelowa 15+, mieszkaj±ca w du¿ych miastach, z wykszta³ceniem ¶rednim lub wy¿szym. ¦rednie dzienne rozpowszechnianie dziennika METRO w Warszawie to 116 000 egzemplarzy. Dziennik METRO jest drug± najczê¶ciej czytan± mazowieck± gazet± codzienn±, ze ¶rednim dziennym czytelnictwem na poziomie 13,7% (172 tys. osób). Przytoczone wy¿ej argumenty wyczerpuj± dyspozycjê zawart± w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, maj±c± na celu realizacjê misji publicznej, na no¶nikach informacyjnych typu Fullback.
wiêcej: Us³ugi reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.