eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUS£UGI REKLAMOWE



Og³oszenie z dnia 2013-09-27

Warszawa: US£UGI REKLAMOWE
Numer og³oszenia: 199115 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Regionalna Rozg³o¶nia "Radio dla Ciebie" S.A., ul. My¶liwiecka 3/5/7, 00-459 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459363, faks 022 6453363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednoosobowa Spó³ka Skarbu Pañstwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: US£UGI REKLAMOWE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST US£UGA REKLAMOWA, POLEGAJ¡CA NA ZAMIESZCZENIU REKLAM POLSKIEGO RADIA - REGIONALNEJ ROZG£O¦NI W WARSZAWIE RADIO DLA CIEBIE S.A. NA £AMACH DZIENNIKA METRO, NALE¯¡CEGO DO AGORA S.A. W OKRESIE OD 01.10.2013r. DO 31.10.2013r..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.10.00 - Us³ugi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGORA S.A., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 10521,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 10521,60

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 10521,60 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 10521,60

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej pzp, Zamawiaj±cy ma prawn± mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia mo¿e byæ ¶wiadczony tylko przez jednego wykonawcê z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych, wynikaj±cych z odrêbnych przepisów. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy wymiany us³ug reklamowych w roku 2013 pomiêdzy Polskim Radiem - Regionaln± Rozg³o¶ni± w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., a Agora S.A., w³a¶cicielem dziennika METRO. Wzajemna wymiana ¶wiadczeñ reklamowych bêdzie polega³a na tym, ¿e na ³amach dziennika METRO zamieszczane bêd± reklamy promuj±ce program i poszczególne audycje Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A., za¶ na antenie Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. spoty reklamuj±ce tygodnik METRO. Decyzja Zamawiaj±cego wynika z faktu, i¿ zakres zainteresowañ czytelników dziennika METRO i s³uchaczy Polskiego Radia - Regionalnej Rozg³o¶ni w Warszawie Radio dla Ciebie S.A. jest zbie¿ny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Tematyka, któr± podejmuje dziennik METRO to wydarzenia z regionu i ze ¶wiata, nowo¶ci techniczne i odkrycia naukowe, obyczaje, spo³eczeñstwo, doniesienia ze ¶wiata kultury. Tytu³ koncentruje siê na tym, co charakteryzuje miejski styl ¿ycia. Dziennik METRO cechuje siê funkcjonaln± grafik±, oraz posiada rozwiniêt± grafikê u¿ytkow±. Czytelnikami dziennika METRO jest szeroka grupa docelowa 15+, mieszkaj±ca w du¿ych miastach, z wykszta³ceniem ¶rednim lub wy¿szym. ¦rednie dzienne rozpowszechnianie dziennika METRO w Warszawie to 116 000 egzemplarzy. Dziennik METRO jest drug± najczê¶ciej czytan± mazowieck± gazet± codzienn±, ze ¶rednim dziennym czytelnictwem na poziomie 13,7% (172 tys. osób). Przytoczone wy¿ej argumenty wyczerpuj± dyspozycjê zawart± w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.