Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Lublin: DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ ZE SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
DLA INSTYTUTU MEDYCYNY WSI
IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINE
Numer ogłoszenia: 199149 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7478027 w. 222, fax 081 7478646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WRAZ ZE SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM DLA INSTYTUTU MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest,a) dostawa bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie części medycznej tj; b)część medyczna - (moduły Szpital - izba przyjęć, Szpital - oddział, Szpital - statystyka, Przychodnia - rejestracja, Przychodnia - planowanie zabiegów rehabilitacyjnych, Pracownie diagnostyczne, Rozliczenia kontraktów, Kalkulacja kosztów procedur, Rachunek kosztów leczenia, Apteka, Apteczka oddziałowa, Administrator)c) dostawa bezterminowych licencji i oprogramowania aplikacyjnego w zakresie części administarcji:część administracyjna moduły Finansowo księgowy, Kadry, Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe, Kasa,d) dostawa bezterminowych licencji i oprogramowania aplikacyjnego wspierającego zarządzanie planowanie, budżetowanie, kontroling polegające na zarządzanie planami przedsiębiorstwa, kontrolą ich wykonania, przygotowaniem zestawień i analiz wielowymiarowych e) dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i peryferyjnego wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym i pomocniczym,f) dostawa licencji oprogramowania bazodanowego, z którym w sposób bezproblemowy będzie współpracowało oprogramowanie aplikacyjne w części medycznej i części administracyjnej oraz posiadane przez zamawiającego oprogramowanie systemowe g) wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej wraz z oprogramowaniem bazodanowym,h) wdrożenie oprogramowania w części administracyjnej wraz z oprogramowaniem bazodanowymi) wdrożenie oprogramowania w części zarządczej j) szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi oprogramowania aplikacyjnego w części medycznej i w części administracyjnej oraz administracji i obsługi oprogramowania bazodanowego,k) przeniesienie danych z obecnie użytkowanego oprogramowania,l) świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.50.00 - Systemy informacji medycznej Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 50.96.10.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2004 r. Nr 19,poz. 177 z późń. zm.), spełniaja warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a)trzech dostaw i wdrożenia Systemu Informatycznego w sektorze ochrony zdrowia, w zakresie medycznym, administracyjnym i zarządczym odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. dysponowanie przez Wykonawcę następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a)trzema osobami z wyższym wykształceniem informatycznym i 3 letnim doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla ZOZ,o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia - Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale 7 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. UWAGA: W przypadku spółek cywilnych, oferta powinna być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową spółki. b)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wykształcenia, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował: trzema osobami z wyższym wykształceniem informatycznym i 3 letnim doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń Systemów Informatycznych dla ZOZ, b)wykaz zrealizowanych dostaw i usług (z wykorzystaniem załącznika nr 7) potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:trzech dostaw i wdrożenia Systemu Informatycznego w sektorze ochrony zdrowia, w zakresie medycznym i administracyjnym, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINE Ul. Jaczewskiego 2 20-090 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINE Ul. Jaczewskiego 2 20-090 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
- Zestaw komputerowy 1 szt. - DE-dzp.272-210/25
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.