Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Usługi finansowane będą ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 199168 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Usługi finansowane będą ze środków Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I -Operator maszyn do obróbki skrawaniem CNC Usługa szkoleniowa będzie finansowana ze środków Funduszu Pracy - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Dobrym Mieście. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 3 tygodnie. - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia -czerwiec 2013 roku. CZĘŚĆ II- Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV Usługa szkoleniowa będzie finansowana ze środków Funduszu Pracy - szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego; - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 16 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 2 tygodnie; - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2013 roku. CZĘŚĆ III- Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C/C+E (wraz z egzaminem na świadectwo kwalifikacji). Usługa szkoleniowa będzie finansowana ze środków Funduszu Pracy - szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, które mają ukończone 21 lat oraz posiadają prawo jazdy kat. C uzyskane po dniu 10.09.2009 r., - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1,5 miesiąca, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2013 roku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2013 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy.- posiadanie zgody na przeprowadzenie szkolenia w ww. zakresie. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu aktualnego (ważnego) wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców- załącznik nr 5A- dotyczy wyłącznie III CZĘŚCI
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika 4 metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I - Operator maszyn do obróbki skrawaniem CNC- Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Wymaga się, aby na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia mieli zapewnione co najmniej 2 obrabiarki sterowane numerycznie, np. dwuosiowa tokarka CNC, trzyosiowa frezarka CNC. CZĘŚĆ II- Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne; gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. CZĘŚĆ III-Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C/CE (wraz z egzaminem na świadectwo kwalifikacji). Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - co najmniej 1 placem manewrowym przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych, - co najmniej 1 pojazdem niezbędnym do przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia, - miejscem przeznaczonym do jazdy w warunkach specjalnych lub urządzeniem technicznym do symulowania jazdy w warunkach specjalnych. Potencjał techniczny musi spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów. Oceny spełniania tego warunku ( CZĘŚCI I -III)Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I - Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu - operatora maszyn CNC, aktywizacji zawodowej. CZĘŚĆ II-Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu -uprawnień elektroenergetycznych/ eksploatacji urządzeń energetycznych - aktywizacji zawodowej. CZĘŚĆ III - wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu- kwalifikacji wstępnej lub wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C (zajęcia teoretyczne); - kwalifikacji wstępnej lub wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C (instruktor nauki jazdy);- kwalifikacji wstępnej lub wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C (instruktor techniki jazdy w warunkach specjalnych); - aktywizacji zawodowej. Zamawiający dokona oceny warunku ( dotyczy CZ ESCI I-III) w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 6 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania osobą (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia itp.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5, oświadczenie o posiadaniu aktualnego (ważnego) wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców-(załącznik nr 5A) - dotyczy wyłącznie CZĘŚCI III - Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C/CE - Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9),- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (Ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez Wykonawcę lub notarialnie, -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu - operatora maszyn CNC (CZĘŚĆ I), uprawnień elektroenergetycznych do 1 kV (CZĘŚĆ II), - kwalifikacji wstępnej dla prawa jazdy kat. C/C+E lub kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C/C+E (CZĘŚĆ III). Wykonawca dołącza listy referencyjne, w przypadku, gdy zrealizował szkolenia z ww. zakresów i chce otrzymać przy ocenie dodatkowe punkty - Decyzja przyznająca akredytację na szkolenie będące przedmiotem zamówienia przyznawana przez Kuratorium Oświaty lub Certyfikat Jakości Usług ISO 9001. Wykonawca dołącza dokument, w przypadku, gdy otrzymał ww. akredytację lub gdy posiada ww. certyfikat i chce otrzymać przy ocenie dodatkowy punkt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Kryterium Instytucji Szkoleniowej - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. W przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby nowe miejsce realizacji szkolenia było zgodne z SIWZ, a jego standard był zbliżony do miejsca wskazanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 31, III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 25, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator maszyn do obróbki skrawaniem CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa będzie finansowana ze środków Funduszu Pracy - szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Dobrym Mieście. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia: maksymalnie 3 tygodnie; - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : czerwiec 2013 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Instytucji Szkoleniowej - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 16 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 2 tygodnie; - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2013 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Instytucji Szkoleniowej - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. C/C+E (wraz z egzaminem na świadectwo kwalifikacji).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, które mają ukończone 21 lat oraz posiadają prawo jazdy kat. C uzyskane po dniu 10.09.2009 r.; - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca; - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : czerwiec 2013 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Kryterium Instytucji Szkoleniowej - 40
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.