Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Dobra: Promocja projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 199193 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, fax 0914241545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii reklamowo - promocyjnej promocji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kod CPV 7440000-3, 74422000-3, 78000000-7, 78125000-9. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) logo - 1 szt. - opisane w załączniku Nr 1.1., 2) strona internetowa - 1 - szt. - opisana w załączniku Nr 1.2., 3) ulotki - 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.3., 4) plakaty - 200 szt. - opisane w załączniku Nr 1.4., 5) papier projektowy - 1000 szt. - opisany w załączniku Nr 1.5., 6) plan zajęć pozalekcyjnych z opisem - 500 szt. - opisany w załączniku Nr 1.6., 7) naklejki - 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.7., 8) wizytówki - 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.8., 9) tablice do biura projektu - 2 szt. - opisane w załączniku Nr 1.9., 10) tablice do szkół i klubów - 8 szt. - opisane w załączniku Nr 1.10., 11) witacze - 2 szt. - opisane w załączniku Nr 1.11., 12) czapeczki baseballowe - 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.12., 13) kurtki ortalionowe - 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.13., 14) plecaki - 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.14., 15) torby - 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.15., 16) smycze - 800 szt. - opisane w załączniku Nr 1.16., 17) notatniki - 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.17., 18) długopisy - 1000 szt. - opisane w załączniku Nr 1.18., 19) ołówki grafitowe - 800 szt. - opisane w załączniku Nr 1.19., 20) etui z długopisem i ołówkiem - 350 szt. - opisane w załączniku Nr 1.20., 21) koszulki bawełniane - 500 szt. - opisane w załączniku Nr 1.21., 22) pamięć zewnętrzna - 400 szt. - opisana w załączniku Nr 1.22. 3. Wyjaśnienia dodatkowe: a) wszystkie materiały powinny być przygotowane zgodnie z zasadami wizualizacji oraz wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL tzn. papier projektowy, tablice informacyjne, plakaty, ulotki, wizytówki i inne artykuły zawarte w siwz powinny zawierać wszystkie logosy w tym: m.in. logo projektu, herb gminy, logo WUP, POKL, Unii Europejskiej i EFS, które dostępne są na stronie www.wup.pl, b) w/w przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę na koszt własny do Urzędu Gminy w Dobrej, przy ul. Graniczna 31. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego podpisanym przez przedstawicieli stron, c) Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy i nie uszkodzony, d) artykuły zostaną dostarczone w opakowaniach, e) do dostarczonego artykułu - pamięć zewnętrzna- muszą być dołączone warunki gwarancji zawierające nr seryjny sprzętu adres i numer tel. do punktu serwisowego oraz warunki użytkowania, f) zamawiający nie ponosi kosztów związanych z serwisem gwarancyjnym, g) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji producenta na pamięć zewnętrzną, h) wydruk materiałów promocyjnych i reklamowych nastąpi po zaakceptowaniu propozycji przez zamawiającego; i) treść materiałów zostanie uzgodniona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 71.25.00.00 - 71.25.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na przygotowaniu i dostawie materiałów promocyjnych (prac podobnych) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonym przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług promocyjnych, (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom promocyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu dat i miejsc wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi (prace podobne) zostały wykonane należycie (np. referencje). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług polegających na przygotowaniu i dostawie materiałów promocyjnych (prac podobnych) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt. 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do swiz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, 72-00 Dobra pok. nr 3 stanowisko ds. zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Szczecińska 16a 72-003 Dobra pok. nr 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii reklamowo - promocyjnej promocji projektu POKL/1/9.1.2/120/08 pn. Wiem, potrafię, zdobędę - program zajęć edukacyjnych dla dzieci z terenu Gminy Dobra współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Wykaszanie poboczy dróg, chodników, ścieżek rowerowych.
- Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj. 5)
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie elementów wyposażenia wystawienniczego dla wystawy czasowej pt. "Życie romantyczne. Chopin, Scheffer, Delacroix i Sand" organizowanej na II piętrze w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w Gminie Lipie
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku (SCW) w GUM Warszawa i ŚKL GUM Kielce
- Wydanie 7 monografii naukowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.