eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówWYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. 3-GO MAJA 15 W HRUBIESZOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Hrubieszów: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. 3-GO MAJA 15 W HRUBIESZOWIE
Numer ogłoszenia: 199207 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147807 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. 3-GO MAJA 15 W HRUBIESZOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego wraz z wymianą części elementów konstrukcyjnych więźby dachowej w budynku administracyjnym Urzędu Miasta przy ul. 3-go Maja15 w Hrubieszowie polegająca na wymianie pokrycia dachowego na nowe z blachy płaskiej z rąbkiem , wykonaniu nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, uzupełnieniu i wymianie zużytych elementów konstrukcji dachowej, remoncie i odbudowaniu kominów wg zakresu jak niżej: - Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku oraz montaż nowych półokrągłych o śr. 12 cm - z blachy powlekanej - 203.460 m - Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, kominów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - 149.226 m2 - Wykonanie nowych obróbek jw. z blachy powlekanej - 98,856 m2 - Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku oraz wykonanie nowego pokrycia dachów blachą powlekaną grubości 0.60 mm z rąbkiem;( rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57 cm) - 998.715 m2 - Rozebranie deskowania z desek w odstępach, wykonanie ołacenia połaci dachowych łatami 25x40 mm, z tarcicy nasyconej oraz przebicie kontrłat i folii dachowej - 998.715 m2 - Rozebranie elementów więźb dachowych - deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe oraz wykonanie nowego i obrobienie blachą powlekaną 203.460 m - Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe narożne i kleszcze- 572.472 m - Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - słupki, miecze i zastrzały - 56.238 m - Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty i podwaliny - 233.322 m - Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - płatwie - 100.062 m - Przemurowanie przewodów kominowych z wykonaniem tynków i czapek kominowych - 3.406 m3 - Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych - 126,00 mb - Montaż płotków (barier) śniegowych - 203,46 mb - Montaż okienka połaciowego i włazów dachowych - 3 szt. Szczegółowy zakres robót określają załączone przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGOWY ZAKŁAD BLACHARSKO-DEKARSKI Adam Dywański, ul. Poleska 14, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268852,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157717,45

  • Oferta z najniższą ceną: 157717,45 / Oferta z najwyższą ceną: 229533,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.