Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Poddębice: Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice
Numer ogłoszenia: 199215 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Poddębickiego, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 0-43 6782580, fax 0-43 6783995.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewidencja i inwentaryzacja dróg gminnych dla Gmin Wartkowice, Dalików, Zadzim, Pęczniew, Poddębice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji i inwentaryzacji dróg gminnych o łącznej długości 339,9 km , w tym: Gmina Dalików 49,5 km Gmina Pęczniew 40,5 km Gmina Poddębice 84,7 km Gmina Wartkowice 74,2 km Gmina Zadzim 91,0 km z dostarczeniem i wdrożeniem polskojęzycznego oprogramowania umożliwiającego administrowanie, aktualizowanie oraz raportowanie danych o ewidencji drogowej wraz z sporządzeniem map techniczno-eksploatacyjnych. Ewidencja i inwentaryzacja dla każdej z Gmin winna stanowić odrębne opracowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej składanej oferty d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2). udzielą minimum 3 lat gwarancji 3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie 3 ostatnich lat/ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przed dniem wszczęcia postępowania wykonali minimum 3 usługi w zakresie ewidencji dróg, 4) wykażą się, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia, tj. w zakresie geodezji, drogownictwa i informatyki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 5) referencje potwierdzające, że usługi wymienione pkt. 4 zostały wykonane z należytą starannością. 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2. 7) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność finansową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 8) zaakceptowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-gmina.poddebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Regionu Poddębickiego ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Związek Gmin Regionu Poddębickiego ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice pok. 116.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Przebudowa oświetlenia drogowego ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.