eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wierzbica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Wierzbica: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wierzbica
Numer ogłoszenia: 199248 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbica , ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, woj. lubelskie, tel. 082 5693266, faks 082 5693222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wierzbica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór , transport i zagospodarowanie z każdego miejsca bez względu na występujące warunki atmosferyczne wskazanych w opisie zamówienia pełnej masy odpadów komunalnych zmieszanych i gromadzonych selektywnie z nieruchomości położonych na terenie Gminy Wierzbica, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm .), oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy , zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30.07.2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2017 , oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Wierzbica . Ilość i rodzaj odpadów komunalnych przewidzianych do odebrania i zagospodarowania w okresie realizacji przedmiotu zamówienia - oszacowana na podstawie danych o odebranych odpadach komunalnych w 2012 r. na terenie Gminy Wierzbica : niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne , kod 20 03 01 - odpady mokre ok. 600 Mg , selektywne odpady komunalne kod 20 01 99 - odpady suche ok.100 Mg , selektywne odpady komunalne kod 20 01 02 i 15 01 07 - szkło ok. 60 Mg , pozostałe odpady - odpady problemowe (m. in. 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35, 20 01 36,) - wielkogabarytowe (20 03 07), zużyte opony (16 01 03 ) - łącznie ok. 15 Mg Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki, transportu i zagospodarowania w ciągu 18 miesięcy wynosi łącznie 775 Mg. Wskazana ilość odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz ilości odpadów wytworzonych przez producentów , Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. RODZAJ I CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH Na terenie zabudowy jednorodzinnej , zagrodowej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy . Rodzaj odpadu : niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady mokre niesegregowane zmieszane - mokre odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej , zagrodowej gromadzone będą w pojemnikach lub workach koloru czarnego . Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę tych odpadów 1 raz w miesiącu . niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w zabudowie wielorodzinnej zbierane będą do pojemników ustawionych w przeznaczonych do tego miejscach ( wyznaczone miejsca na pojemniki). Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę tych odpadów 1 raz w miesiącu .Selektywnie zbierane odpady komunalne selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej zagrodowej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków: żółty do gromadzenia odpadów suchych , zielony na odpady ze szkła . Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do pojemników. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę tych odpadów 1 raz w miesiącu . Na terenie nieruchomości niezamieszkałych obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. Rodzaj odpadu : niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - odpady mokre niesegregowane zmieszane - mokre odpady komunalne z nieruchomości niezamieszkałych gromadzone będą w pojemnikach lub workach koloru czarnego . Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę tych odpadów 1 raz w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie właściciela obiektu . Selektywnie zbierane odpady komunalne selektywna zbiórka odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych będzie się odbywać w systemie pojemnikowo - workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków: żółty do gromadzenia odpadów suchych , zielony na odpady ze szkła . Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu. Pozostałe odpady. Odpady problemowe (kod m. in. 20 01 13, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35, 20 01 36,) - wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyte opony ( kod 20 01 99 ). Odpady problemowe gromadzone będą przez mieszkańców w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach . Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - 2 razy w roku . Kod CPV 90.51.31.00-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.00.00-5 Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami Urządzenia do gromadzenia odpadów rodzaje pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Wierzbica : pojemniki na odpady komunalne (frakcja mokra) o pojemności: 120 l, 240 l, 1 100 l, 2 200 l, 5 000 l,7 000 l; worki foliowe na odpady komunalne (frakcja mokra) worki koloru szarego lub czarnego o pojemności: 110 i 120 l; pojemniki przeznaczone na odpady komunalne zbierane selektywnie tj. frakcja sucha oznaczone napisem odpady suche, szkło oznaczone napisem szkło o pojemności: 120 l, 240 l, 1 100 l, 2 200 l, 5 000 l, 7 000 l; worki foliowe na odpady komunalne zbierane selektywnie tj. frakcja sucha - worki koloru żółtego ,szkło -worki koloru zielonego o pojemności: 120 l ; kosze uliczne o pojemności 35-70 l oraz stojaki na worki 30-70 l charakterystyka worków do zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120 l, kolor - żółty, zielony, czarny, grubość - worek żółty min. 0,035mm, worek zielony min. 0,06mm , worek czarny min. 0,045mm, nadruk (dotyczy worków czarnych , żółtych i zielonych)- jednostronny, kolor nadruku czarny, treść zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Ilość worków dostarczanych do poszczególnych nieruchomości ustalana będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości z Wykonawcą. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE : miejsca odbioru odpadów : liczba nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - ok. 1.200, liczba nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i wielolokalowej (spółdzielnie , wspólnoty w m. Wierzbica-Osiedle , Staszyce , Wólka Tarnowska , Pniówno , Busówno ) - 33 obiekty , liczba nieruchomości niezamieszkałych oraz stanowiące mienie komunalne gminy , obiekty użyteczności publicznej budynki komunalne gminy , szkoły , przedszkole , stołówka , bank , placówki służby zdrowia, apteka , świetlice ,dworzec autobusowy , park w m. Wierzbica-Osiedle , ujęcia wody , oczyszczalnia - ok. 23 liczba budynków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -ok. 45 liczba cmentarzy ( Wierzbica-Osiedle , Olchowiec , Syczyn - 3, liczba koszy ulicznych na terenie gminy 85 szt. CHARAKTERYSTYKA I OPIS OBSZARU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Powierzchnia Gminy Wierzbica wynosi 146,36 km2.W skład gminy wchodzi 20 sołectw: Bakus - Wanda, Busówno, Chylin, Chylin Wielki, Helenów, Kamienna Góra, Karczunek, Kozia Góra, Ochoża , Olchowiec, Olchowiec Kolonia, Pniówno, Syczyn, Święcica, Tarnów, Terenin, Wierzbica, Wierzbica - Osiedle, Władysławów, Wólka Tarnowska . Liczba mieszkańców objętych systemem odbierania odpadów komunalnych - 5.450 osób , mieszkańcy zamieszkują w 27 miejscowościach : Bakus - Wanda , Busówno , Busówno- Kolonia , Buza , Chylin , Chylin Mały , Chylin Wielki , Helenów , Kamienna Góra , Karczunek , Kozia Góra , Ochoża , Ochoża Pniaki , Olchowiec , Olchowiec Kolonia , Pniówno , Staszyce , Syczyn , Święcica , Tarnów , Terenin , Werejce , Wierzbica , Wierzbica-Osiedle , Władysławów , Wólka Tarnowska , Wygoda . Długość dróg wojewódzkich w Gminie Wierzbica wynosi 13,9 km. Dróg powiatowych na terenie gminy jest 58,3 km, z tego większość - 43 km - to drogi asfaltowe, zaś 15,3 km stanowią drogi gruntowe nieulepszone. Drogi gminne mają ogólną długość 37,5 km, w tym 4,9 km dróg asfaltowych, 13,9 km dróg betonowych oraz 14 km dróg gruntowych. Drogi wewnętrzne w gminie (dojazdowe do pól, lasów, osiedli mieszkaniowych) mają łączną długość 138 km. Sieć dróg gminnych przedstawia załącznik graficzny nr 8.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających opisanych szczegółowo w rozdziale III SIWZ. Zamawiający udzieli takich zamówień w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są wpisani do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wierzbica , o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ((Dz. U z 2012 r, poz. 391 z póź.zm), posiadają zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z póź.zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokumenty wymienione w pkt. V.1.1 . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dowody, które Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku określonego w pkt. V.1.2 - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załą?czeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dowody, które Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych , jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej , wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dowody, które Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełniania wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku określonego w pkt. V.1.4 - wykażą, że: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 500 000 PLN Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dowody, które Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    określenie usług , których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie - 2 usług odbioru odpadów komunalnych wykonanych lub wykonywanych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum - 650 Mg każda rocznie wraz z poświadczeniem , czy usługi zostały wykonane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy: 1. Strony zgodnie ustalają, iż istotne zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym w ust. 3 niniejszej Umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości c) zmiany wysokości stawek opłaty za korzystanie ze środowiska z tytułu składowania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska d) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jego obliczania określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. Zmiany przepisów prawa wychodzące poza zakres opisany w zdaniu pierwszym, w szczególności zmiany tytułów aktów normatywnych, nie stanowią podstawy do zmiany postanowień Umowy e) dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia nie skutkującej zmianą zakresu przedmiotu zamówienia, ani wysokości wynagrodzenia f) dokonania zmiany częstotliwości i miejsca odbioru odpadów komunalnych określonych w Harmonogramie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbica. g) w zakresie zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wierzbica . 4. Zmiana postanowień Umowy z przyczyn opisanych w ust. 3 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi udokumentowanych przez Wykonawcę. 5. Nie stanowi podstawy do zmiany Umowy oraz należnego Wykonawcy wynagrodzenia zmiana stawek opłat za przyjęcie odpadów w instalacji przetwarzającej dostarczanej do niej odpady komunalne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzbica Wierzbica-Osiedle, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica faksem: 82 569 32 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wierzbica Wierzbica-Osiedle Ulica Włodawska 1, 22-150 Wierzbica SEKRETARIAT URZĘDU.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.